sobota, 25 kwietnia 2015

Obsada "Violetty" charytatywnie w Polsce!

Aktorzy z popularnego serialu "Violetta" od samego początku pokazują jak bardzo są ważni dla nich fani. Biorą udział w koncertach, organizują Twitcamy, kontaktują się na portalach społecznościowych... przykładów jest mnóstwo. Wśród tysiąca tych ludzi, są również osoby chore, które nie zawsze mogą spotkać się z swoimi idolami, zobaczyć ich czy nawet napisać wiadomość. Na całe szczęście istnieją różne fundacje m.in polska "Mam Marzenie", która uszczęśliwia te dzieci. Tym razem postanowiono wesprzeć Sylwię. Jak i kto wywołał  na jej twarzy uśmiech? Więcej w dalszej części wpisu. 

Oto co pisze fundacja "Mam marzenie" na swojej stronie:
Podopieczna Fundacji Mam Marzenie, Sylwia Piotrowska ze względu na poważny stan zdrowia, nie otrzymała zgody od lekarzy na wzięcie udziału w wymarzonym koncercie argentyńskiej gwiazdy Violetta, dlatego postanowiliśmy wraz z Disney Channel Polska nagrać specjalnie na niej pozdrowienia i kilka słów wsparcia od całej ekipy Violetty. To króciutkie Video sprawiło, że Sylwia choć na chwilę się uśmiechnęła i poczuła się szczęśliwa w tych trudnych chwilach.

My również możemy wesprzeć Sylwię, zostawiając miły komentarz pod tym postem KLIK lub filmikiem na YT. Ja osobiście życzę dziewczynie szybkiego powrotu do zdrowia! Mam nadzieję, że uda jej się pójść na wymarzony koncert Violetta Live w sierpniu! Pamiętajcie, by nigdy nie przestawać wierzyć! :)

1 komentarz:

  1. Bardzo piękny gest. Fajnie, że Jorge, Diego, Mechi i Martina pokazali, że mają dobre serca i są świetnymi ludźmi. Dla nich była to tylko chwilka, żeby powiedzieć parę słów otuchy, a dzięki nim ta dziewczynka pewnie przez dzień lub kilka miała uśmiech na twarzy. Mam nadzieję, że uda jej się spełnić swoje marzenia i zobaczyć obsadę na koncertach w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń