środa, 6 maja 2015

Post organizacyjny

Cześć kochani! Dostałam się na okres próbny i chciałabym coś o sobie krótko opowiedzieć, więc jeśli chcecie się o mnie choć trochę lepiej mnie poznać zapraszam do krótkiej lektury.


Mam na imię Ewelina i mam 14 lat. Kocham śpiewać i tańczyć. Ze sportów bardzo lubię biegać. Obecnie uczę się:
  • gry na fortepianie
  • języka włoskiego i francuskiego
  Uwielbiam seriale  Disneya bowiem one zainspirowały mnie muzyką i dzięki właśnie tym serialom zaczęłam blogować i rozwijać swoje kolejne pasję.  Nie przeciągając dłużej mam nadzieję, że mnie i moje posty polubicie.Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach. Z chęcią odpowiem!
 

4 komentarze:

  1. oglądasz violettę??
    co robisz w wolnym czasie
    super powodenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ewelina
    Super post wiele się można dowiedzieć o tobie :) Mam kilka pytanek
    Od kiedy blogujesz?
    Co wolisz śpiew czy taniec?
    Martina Stoessel czy Lodovica Comello?
    Masz rodzeństwo?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! :) Gratuluję Ci dostania się na okres próbny na tym blogu. Masz bardzo fajny styl pisania postów :) Również bardzo lubię czytać książki i też kocham muzykę. Ja obecnie uczę się gry na keyboardzie :) Też mam swój własny blog i wiem jak fajne jest blogowanie <33 No to jeszcze raz gratuluję Ci dostania się na ten blog i życzę powodzenia w dalszym pisaniu postów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Mamy ze sobą wiele wspólnego. Też kocham czytać książki- pochłaniam je dosłownie jak odkurzacz XD
    Tak samo jak ty uczę się grać na gitarze i interesuje się muzyką.
    Twój post był bardzo ciekawy i krótki. Szczerze mówią nie lubię zbyt długich postów powitalnych, dlatego też podobał mi się twój. Był krótki, zwięzły i na temat. Nawet nie zauważyłam, a już doszłam do końca.
    Powodzenia!
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń