czwartek, 2 kwietnia 2015

Polsko - włoskie "Sin usar palabras" już jest!

Lodovica cały czas dba o swoich fanów, szykując im coraz to nowe niespodzianki. Nowa płyta, trasa koncertowa LodoLive, własna książka - to tylko niektóre z ostatnich poczynań Lodo. Od wczoraj zgodnie z zapowiedzią, pojawił się teledysk do piosenki "Sin usar palabras" - "Bez słów", który Lodo Comello nagrała w Polsce wraz z Szymonem Chodynieckim. Jesteście ciekawi jak wypadł? Zapraszam do postu.


Jak zawsze kilka dni przed premierą dostawaliśmy cynk od Lodo o nadchodzącej premierze duetu polsko-włoskiego. Niedawno strona Sony Music opublikowała takie oto video.


Już jutro wszyscy fani naszego super duetu Lodovica Comello i Szymon Chodyniecki będą mogli zobaczyć teledysk do utworu 'Sin usar palabra/ Bez słów' . Mega premiera której nie możecie przegapić! Więcej informacji znajdziecie wkrótce na naszym Twitterze.
Posted by Sony Music Poland on 31 marca 2015

Każdy wielki fan z utęsknieniem czekał na premierę, by móc podziwiać Lodo i usłyszeć głos Szymona. Polacy jak zawsze wykazali sie ogromną determinacją, bo hasztag o Sin usar palabras ukazał się w polskich trendach. Dla mnie to już żaden szok. Polscy fani są najlepsi pod słońcem! 

Teskt piosenki.
Tekst jest w językach polskim i hiszpańskim. Szymon śpiewa swoje partie po polsku, Lodovica po hiszpańsku, a refren śpiewają oboje w języku hiszpańskim. 

[Szymon Chodyniecki]
Czujesz się zgubiona
W swoim morzu wątpliwości, gdzieś...
I wciąż zastanawiasz się jakie będzie nowe życie

Tu, y en tus ojos el viaje
que deseabas hacer
te preguentas como sera
esta nueva vida

[Szymon Chodyniecki & Lodovica Comello:]
Me haces entender
Sin usar palabras
Lo que puedo hacer
Y no debo ser
Alguien como tu
Es como la luna
Aunque no se vea
Sabes que esta

[Szymon Chodyniecki:]
Chcę z tobą rozmawiać

[Lodovica Comello:]
Sabes te voy a entender
no me preguntes

[Szymon Chodyniecki & Lodovica Comello:]
Como seria sin ti esta nueva vida
Sin ti esta nueva vida
Me haces entender
Sin usar palabras
Lo que puedo hacer
Y no debo ser
Alguien como tu
Es como la luna
Aunque no se vea
Sabes que esta

[Szymon Chodyniecki:]
I nawet jeśli wszytko zmieni się

[Lodovica Comello:]
Tu eres el que siempre estuvo y que siempre estara

[Szymon Chodyniecki:]
Gdy zaczniesz mnie szukać

[Lodovica Comello:]
y no me encuentres

[Szymon Chodyniecki & Lodovica Comello:]
gritame, estare, siempre

[Szymon Chodyniecki:]
Ty rozumiesz mnie nawet bez słowa

[Lodovica Comello:]
Lo que puedo hacer

[Szymon Chodyniecki & Lodovica Comello:]
Alguien como tu
Es como la luna
Aunque no se vea
Sabes que esta
(tekst - teksciory.interia.pl)

Teledysk.

Kilka słów ode mnie.
Po pierwsze jestem pod wrażeniem głosu Szymona. Podoba mi się i idealnie współgra z głosem Lodo, co tworzy na prawdę świetny duet! Poza tym teledysk podoba mi się najbardziej z wszystkich dotychczasowych teledysków Lodo. Jest on utrzymany w takim cichym nastroju. Najpierw Lodo i Szymon wędrują sobie laskiem, potem akcja toczy się w opuszczonej chatce. Nie mogę się napatrzeć :)
Oto kilka screenów z teledysku:






Jak podoba wam sie duet Lodo i Szymona?
Co sądzicie o teledysku?

6 komentarzy:

  1. Ogólnie już jak włączyłam klip to wiedziałam że mi się spodoba:) Taki naturalny cichy i spokojny , trochę jak do snu..... Ja również wolę piosenki energiczne ale ta mimo tego że cicha i wolna to jest piękna <3 Moje koleżanki nie chciały odsłuchać to trudno. Mi się podoba fajnie że będzie ona na Mariposie ( Nie jestem pewna :D) , ale kupię tą płytę nawet jak tej piosenki nie będzie.
    Teledysk śliczny , najbardziej spodobało mi się te stare pianino , śliczny las , śliczny domek , śliczna Lodo , śliczny Szymon i wszystko śliczne!
    Tak strasznie się cieszę że jest z Polskim artystą w końcu to dla nas wyróżnienie!
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat wolę spokojne piosenki, czasem żywiołowe, zależy czy mi się spodobają, czy nie. Jeżeli chodzi o ową piosenkę to jest OK, ale i tak uważam, iż Lodo stać na więcej. Mimo wszystko bardzo podoba mi się teledysk, który uważam za perfekcyjny, podoba mi się krajobraz wystrój wnętrza ogólnie jeżeli chodzi o teledysk to Lodo wykonała dobrą robotę. Miłym zaskoczeniem dla mnie tak jak i dla ciebie jest to, że Szymon niektóre fragmenty śpiewa po polsku i jestem wdzięczna Lodo za to. Ogólnie nie mogłam uwierzyć kiedy się, do wiedziałam że piosenkarka robi specjalną wersje owego utwóru dla polskich fanów myślę, że to między innymi nasza zasługa no i Szymona, bo w końcu musiał zrobić wrażenie na Lodo, że wybrała go jako swojego partnera do tej piosenki. Kocham ją ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka bardzo mi się podoba :) A fakt, że część piosenki Szymon śpiewa w naszym ojczystym języku tylko dodaje jej uroku, i na pewno jest i będzie dla nas wyjątkowa <3
    Teledysk też mi się podoba. Jest bardzo naturalny, skromny, ale i urzekający.
    Kiedy w lutym dowiedziałam się, że Lodo przyjeżdża do Warszawy, żeby nagrać teledysk i specjalną wersję piosenki dla polskich fanów, to po prostu nie mogłam w two uwierzyć. To było na prawdę niesamowite uczucie. I jeszcze jej występ w "Dzień Dobry TVN" :3.
    Jednym słowej bardzo się cieszę, że to akurat w naszym kraju Lodovica nagrała teledysk. Widać, że Polska ma dla niej szczególne znaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie ja bardzo lubię tą piosenkę, a teledysk jest po prostu boski. Lodo już kiedyś mówiła, że ten teledysk będzie się różnił od innych i tak też się stało. Myślę, że ten teledysk jest jednym z lepszych wykonanych przez Lodovicę. Również bardzo się cieszę, że wykonała go z Szymonem. Jest to wilki sukces dla naszego kraju. Jest to także wilki sukces dla samego Szymona i oczywiście Lodovici. Widać, że kariera Włoszki nabiera tępa. Pozostaje życzyć jej wszystkiego dobrego i żeby odnosiła jeszcze wiele, wiele takich sukcesów jak ten.

    beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo podoba mi się ten teledysk. Jest taki nastrojowy, klimatyczny i skromny, co bardzo mnie urzeka. Szczerze mam już dość tych wszystkich amerykańskich video, których twórcy myślą, że im pokażą więcej pań w skąpym bikini (bądź bez) tym lepiej. Fajnie, że ktoś pokazuje, że można inaczej, bo klip Lodo i Szymona jest po prostu przepiękny.
    Co do kwestii wokalnych. Lodo powala głosem w tym teledysku, po prostu brzmi cudnie. Szymon tez ma naprawdę fajny wokal. Zaskoczyło mnie, że nie został zdominowany przez Lodo (czego się obawiałam), słychać go równie wyraźnie jak ją. Widać, że ma talent, chętnie posłucham innych jego piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super duet! Podoba mi się to jak razem śpiewają! I jeszcze ten teledysk! Cieszę się, że Lodo rozwija swoją karierę!

    OdpowiedzUsuń