sobota, 18 kwietnia 2015

ŚMIECH TO ZDROWIE! - wywiad z G Hannelius!

Prawdą jest, że śmiech to zdrowie! Każdy z nas lubi i chce być szczęśliwy. Z racji tego powinniśmy się cieszyć nawet z tych najmniejszych rzeczy. Śmiech nie tylko poprawia  humor, ale także dobrze wpływa na nasze zdrowie. Dzisiaj przeczytacie wywiad z G Hannelius, która jest główną bohaterką serialu Blog na cztery łapy. Jaka atmosfera panuje u nich na planie? Co najbardziej bawi nastolatkę? Tych i kilku innych rzeczy dowiecie się w dalszej części wpisu. 

CO CIĘ NAJBARDZIEJ BAWI, G?
Moja najlepsza przyjaciółka zawsze potrafi sprawić, że głośno się śmieję. Ona jest niesamowita! Rozumie mnie całkowicie, co jest wspaniałe. Zawsze wie, jak mnie rozśmieszyć, zwłaszcza gdy jest mi smutno. Potrafi natychmiast wywołać uśmiech na mojej twarzy.

KTO JEST TWOIM KOMEDIOWYM IDOLEM?
Jest nim Will Ferrell. On jest fantastyczny, kocham go! Widziałam wszystkie filmy z jego udziałem i myślę, że wszystkie są świetnymi komediami – lubię zwłaszcza Ostrza chwały. To świetny film!




Will Ferrell pełne nazwisko John William Ferrell - amerykański aktor, scenarzysta i producent filmowy.Sławę przyniosły mu występy w Saturday Night Live (Sobotnia noc na żywo). Jego żoną jest Viveca Paulin z którą ma trzech synów.

JAKIE JEST TWOJE NAJZABAWNIEJSZE WSPOMNIENIE Z PLANU BLOGU NA CZTERY ŁAPY?
Mieliśmy dotąd na planie kilka naprawdę zabawnych zwierzaków, ale mój ulubiony to gigantyczna świnia o imieniu Bob. Był absolutnie przezabawny! Trudno było mi wczuć się w rolę i grać przed kamerami, patrząc na Boba, ale jakoś mi się udało – i wyszło całkiem dobrze. Praca z Bobem była dla mnie zdecydowanie najzabawniejszym momentem!

JAKA BYŁA TWOJA NAJWIĘKSZA WPADKA PODCZAS NAGRYWANIA FILMIKÓW?
Zawsze dużo się śmiejemy i robimy sobie nawzajem żarty na planie. Któregoś razu Blake świętował swoje urodziny i postanowiliśmy urządzić mu niespodziankę. W jednej ze scen do drzwi naszego domu zapukał policjant. Wszedł do środka i powiedział: „Blake, musimy porozmawiać!”. A zaraz potem krzyknął: „Wszystkiego najlepszego!!!”. Wszyscy zaczęli się głośno śmiać, to było naprawdę zabawne! Miło wspominam ten dzień.
KIEDY OSTATNI RAZ SIĘ ŚMIAŁAŚ?
Kiedy niedawno rozmawiałam z moją przyjaciółką. Zawsze, kiedy gadamy, pojawia się jakiś śmieszny temat. Obie zaczynamy wtedy pokładać się ze śmiechu!

PREMIERA 3 SEZONU SERIALU „BLOG NA CZTERY ŁAPY” 
JUŻ 18 KWIETNIA O 10:00 TYLKO W DISNEY CHANNEL

1 komentarz: