czwartek, 9 kwietnia 2015

Lodovica Comello wyszła za mąż

1 kwietnia Lodovica Comello wzięła ślub cywilny z Tomasem Goldschmidtem. Niektórzy, myśleli że Włoszka wraz z Tomasem zrobili żart na Prima Aprillis, jednak to nie był żaden żart!

Lodovica Comello a raczej może teraz Lodovica Goldsmichdt, wyszła za mąż za swojego ukochanego - Tomasa Goldschmidta. Ślub cywilny zgodnie z tradycją odbył się w mieście panny młodej. W tym szczególnym dniu parze młodej towarzyszyła rodzina.

 
 
Lodovica i Tomas chcieli, aby ten szczególny dzień w ich  życiu był ich świętem i nie chcieli towarzystwa fotoreporterów na ceremonii ślubnej dlatego pojawili się w urzędzie stanu cywilnego wczesnym rankiem a mianowicie o godzinie 9:00. Uroczystość zaślubin Lodovici i Tomasa była  skromna. Para postanowiła świętować nowy etap w swoim życiu w towarzystwie najbliższej rodziny. Świadkiem Lodovicy była jej siostra Ilaria, a świadkiem Tomasa był jego przyjaciel.
 
 
Większość fanów Lodo jest zszokowana informacją o ślubie Włoszki, jednak słuchając tekstów z najnowszej płyty Mariposy powstały takie przypuszczenia i domniemania bowiem większość piosenek z drugiego solowego albumu utalentowanej artystki opowiada o miłości.
 
Cieszycie się, że Lodo wzięła ślub?

11 komentarzy:

  1. W sumie na początku pomyślałam, że to żart, ale chyba byłoby to zbyt poważne. Tak się ciesze, że Lodo jest szczęśliwa i znalazła faceta z którym chce spędzić resztę życia, to takie słodkie. Czy jest za młoda? Wydaje mi się, że to dobry wiek w końcu ma 25 lat. Ciekawa jestem czy przyjęła jego nazwisko :D Lodovica Goldsmith, dziwne nie wiem czy umiałabym się do tego przyzwyczaić, ale chyba Comello bardziej pasuje, z resztą może przyjąć dwa nazwiska :) Cieszę się jej szczęściem, mam nadzieje, że będzie szczęśliwa do końca życia. Może niedługo oznajmi nam, że będzie miała dzidiusia, chociaż na razie pewnie tego nie planuje, bo chce rozwijać swoją karierę. Muszę przyznać, że ostatnio dużo się dzieje w jej życiu, sława, ślub, trasa itd. to niesamowite. Jedno co mnie dziwi to, to że na zdjęciach, które dodaje po ślubie nie ma obrączki i ona sama tego nie potwierdziła, wydaje mi się że coś jest nie tak, zapewne widziała zdjęcia itd. to dlaczego nic nie napisała.
    I zdziwił mnie jej ślub, myślałam że jest osobą, która chciałaby aby jej ślub była taki wymarzony biała suknia, goście, zabawa ja sama marze o czymś takim jak będę dorosła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ciągle w to nie wierzę. Nie spodziewałam się, że Lodo zdecyduje się już na ślub. Pierwszy raz o tym przeczytałam na Asku Vp2, weszłam tak z nudów i czytam: ''Wzięli ślub'' - ''Tak wzięli :)''. Nie wiedziałam o co chodzi, więc zjechałam niżej: ''Lodovica brała ślub'' - ''Tak''. Początkowo myślałąm, że to żart, że jakaś nowa rola, albo teledysk, czy cokolwiek, nawet mi do głowy, nie przyszło, że to już prawdziwy ślub. Ale potem weszłam na bloga Violetta polska i tam już był post, że Lodo 1. kwietnia wzięła ślub. Nie mogłam uwierzyć. Było tyle zdjęć. Z jednej strony to cieszę się, że wzięła ślub z kimś kogo naprawdę kocha, a z drugiej, przecież ona ma przed sobą karierę, a już męża 'Francesca'' się żeni :o Zawsze miałam wrażenie o takich gwiazdach w jej wieku, że szybko zmieniają drugą połówkę z tego względu gwiazdy są ze sobą nawet kilka lat, jeśli się kochają, ale ''na wszelki wypadek'' nie biorą ślubu. Jednak gratuluję Lodovice, mam nadzieję, że będzie szczęśliwa, bo wiem, że naprawdę bardzo kocha Tomasa i będzie z nim szczęśliwa. Lodovica nie dawno zaczęła karierę, wydaje biografię, płytę, koncerty i już ślub. Ostatnio w jej życiu ciągle coś się dzieje: koncertuje, niedawno wydała płytę, teraz biografię, teledysk z Szymonem i ślub! Lodo lubi nas zaskakiwać :)) :)
    Mysle, ze Lodovice i Tomasowi bedzie sie dobrze wiodło, na pewno są gotowi, biorąc ślub wiedzieli o odpowiedzialności jakiej się podejmują, teraz są już małżeństwem. Wciąż nie wierzę *o*
    /Mysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki żal skopiowałas mój komentarz, który dodałam na bloga Violetta i Disney Channel. Słowo w słowo.. -_-

      http://modadch.blogspot.com/2015/04/lodovica-comel-o-wziea-slub.html?m=1

      Usuń
    2. Wątpię, żeby jeden z najpopularniejszych blogów w Polsce Skopiował twojego posta...

      Usuń
    3. tak skopiowałam przepraszam napisałam źródłó ale nie wyszło.
      Nina: nie posta tylko koma

      Usuń
    4. :D Gdzie ja napisalam, że blog skopiował posta? Napisałam do tego anonima ze skopiowal mój komentarz, a o skopiowaniu posta nic nawet nie napisałam, się ze zrozumieniem czyta, a nie najpierw pisze, a dopiero potem myśli..

      Usuń
  3. Skoro jest szczęśliwa to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To cudowne, że Lodo wzięła ślub ♥ Lodovica Goldsmichdt ♥ Pozwolicie, że też napiszę o tym na blogu i wykorzystam zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy przeczytałam tytuł to pomyślałam tak; Acha, czyli teraz pierwsze co zrobię wezmę telefon zadzwonię do mojej BFF i będę krzyczeć ze szczęścia!♥♥ To dla Lodo na pewno była piękna chwila, teraz ma swojego męża na całe życie, to takie słodkie!!♥♥♥♥ Życzę jej wszystkiego dobrego w miłości!! BRAWO LODO!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwsze co pomyślałam, gdy zobaczyłam ten post: Wezmę telefon, wejdę w piosenki i zmienię nazwisko Comello na Goldsmichtd.

      Usuń
  6. Na początku byłam zszokowana ale trzeba się cieszyć szczęściem Lodo jeśli ona jest szczęśliwa to ja też

    OdpowiedzUsuń