wtorek, 7 kwietnia 2015

Tini i Jorge w DDTVN

Serial Violetta szturmem podbił kraje Ameryki Południowej, Europę a nawet Azję. Po kilku latach wielkiej przygody, wielu godzin na planie, wspólnych prób i koncertów, obsada fioletowego serialu wyruszyła w swoją ostatnią wspólną trasę. Pierwszą część wspólnej podróży zaczęli w Europie, a co za tym idzie polskie v-lovers w końcu doczekały się tego wymarzonego dnia, w którym obsada stanęła na polskiej scenie! Co więcej, to my mieliśmy to szczęście być ostatnim krajem, w którym fioletowa ekipa dała koncert w pierwszej części międzynarodowej trasy. Nieodłączną częścią wizyty w każdym kraju są oczywiście konferencje prasowe. Jedna z nich miała miejsce również w Polsce, a obsada ( w nieco okrojonym składzie) specjalnie w celu udzielenia kilku wywiadów wyruszyła do stolicy naszego kraju. Dzisiaj w programie Dzień Dobry TVN mieliśmy okazję zobaczyć, krótką rozmowę dziennikarki z Jorge i Tini. Jeśli chcecie usłyszeć o czym serialowi Leon i Violetta rozmawiali z kobietą, zapraszam do rozwinięcia.




Wywiad choć krótki z pewnością ucieszył wszystkie polskie V-lovers bo mogliśmy usłyszeć z ust Tini o tym jak wspaniale wspomina koncerty w Łodzi i jak bardzo zaskoczona była polską widownią. Może również dowiedzieć się z niego jak im się układała praca na planie, o ogólnych relacjach między obsadą czy o koncertach w Europie. Większość z tych rzeczy już i tak wiedzieliśmy od dawna, ale miło zobaczyć naszych idoli w polskiej telewizji i usłyszeć kilka miłych słów o naszym kraju.




Jeśli ktoś jeszcze nie widział wywiadu zapraszam do obejrzenia



Teraz nie pozostaje nam nic innego jak życzyć obsadzie udanego wypoczynku, aby już niebawem mogli pełni sił i energii wrócić na scenę, i zagrać kolejne koncerty w tym te w Polsce.  




Podobał Wam się wywiad z Tini i Jorge? Będziecie na którymś z sierpniowych koncertów? Kto już odlicza do nich dni?

3 komentarze:

  1. Wywiadu, na Blogu nie oglądałam ponieważ dzisiaj kiedy, weszłam na Aska bloga Violetta 2 Polska, przeczytałam informację o Tym że Jorge i Tini pojawią się w ,,Dzień Dobry TVN”. Gdyby nie to, to bym nie obejrzała :D Wywiad fajny, na temat koncertu, i dość krótki :( Mi się osobiście bardzo, podoba, jest dość ciekawy ;)

    P.S: Jest artykuł o ViolettaLive (taka jakby relacja) w gazecie ,,Świat Seriali” i to na pierwszej stronie :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wywiad w tv przespałam :') a jeśli chodzi o ŚS to mam już w domciu więc może niebawem pojawi się jakiś post :D

      Usuń
  2. Fajny wywiad. Choć śmieszyło mnie, jak dziennikarka zadawała pytania po angielsku a oni odpowiadali po hiszpańsku. Skoro na sali był tłumacz, to chyba wygodniej było zadawać pytania po polsku. No ale może dziennikarka chciała się pochwalić znajomością angielskiego :P
    Ale pochwalę pytania. Podobało mi się to, o to, czy nie mają siebie czasem dość. Jorge wtedy powiedział, że jak maja dość jakiejś osoby, to idą pogadać z kimś innym. Powiem szczerze że spodziewałam się raczej sloganu, że coś takiego nie ma miejsca, bo są jedną wielką rodziną, bla, bla, bla... Brawa dla Jorge za szczerość. No i jego odpowiedź na pierwsze pytanie - "Tak" - śmiałam się z tego dobre parę minut :D

    OdpowiedzUsuń