niedziela, 12 kwietnia 2015

10 najlepszych momentów z Kid Choice Awards

Jak wiecie Kid Choice Awards już za nami więc postanowiłam przygotować dla was 10 najlepszych momentów z gali, która miała miejsce. Niektóre są bardzo śmieszne także... zapraszam!


10) Nick Jonas oblany przez Jenifer Lopez zieloną mazią.


9) Joe Jonas udający.. babcię Nicka.


8) Debby Ryan w purpurowych włosach.

7) Nick Jonas otworzył show.
Zaśpiewał dwa swoje kawałki "Jealous" i "Chains"

6) Jenifer Hudson ciągnęła Iggy Alazeę w kajdankach.


5) 5 Seconds of Summer getting slime-infused massages. (nie mogłam przetłumaczyć)
4) Obsada "Modern Family" również została oblana mazią.


3) Spicz Angeliny Jolie, w którym zachęcała dzieci do przyjęcia odmienności,
2) Those Zayn Malik references. (bez tłumaczenia)
1) Występ 5 Seconds of Summer, gdzie zaśpiewali cover piosenki "What I Like About You"


Przepraszam za brak tłumaczenia niektórzych rzeczy, ale po prostu nie dałam rady. Niektóre słowa widziałam pierwszy raz w życiu.

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem oco chodziło Debby z tymi włosami. Jeśli masz problem z tłumaczeniem, to przetłumacz sobie to w tłumaczu, ja tak robię i mi to pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Hahaha można się uśmiać

    OdpowiedzUsuń