piątek, 17 października 2014

Wywiad z Spencerem Boldman [ZAPLIKOWANI]

Kto z Was oglądał film Zaplikowani? Jeżeli już go widzieliście wiecie zapewne kim jest Spencer Boldman. Kariera mężczyzny zaczyna coraz bardziej się rozkręcać. Warto zatem trochę poznać Spencera. Jak on jest? Co lubi w słonecznej porze roku jaką jest lato? Odpowiedzi na kilka pytań znajdziecie w poniższym wywiadzie. Zapraszam! :) 

SŁODKI SPENCER W SŁOŃCU!
Lubisz lato?
Bardzo lubię lato, bo zawsze świeci słońce i można cały czas siedzieć na dworze. Uwielbiam świeże powietrze! Kocham pływać, leżeć na plaży, chodzić na dłuższe wędrówki i spotykać się ze znajomymi. Lato zawsze jest ekstra!

Opowiedz nam o najlepszych wakacjach w życiu…
Pochodzę z Teksasu. Jako dziecko przeżyłem tam wiele świetnych wakacji. Nie wiem, dlaczego akurat to wryło mi się tak mocno w pamięć, ale lato zawsze kojarzy mi się z grą w siatkówkę. Było mega! Zbieraliśmy się wielką grupą znajomych i graliśmy w siatkę dopóki się nie ściemniło. I nigdy nam się to nie nudziło. Zawsze było fajnie. Niedaleko mojego domu było kino, a obok niego boisko do siatkówki plażowej. Mecze przeciągały się do nocy, było super!

Czy przeżyłaś kiedyś wakacyjną miłość?
O, tak… Przez całe liceum chodziłem z jedną dziewczyną, którą poznałem w wakacje. Więc chyba to się liczy. To było piękne.


Jak poznać, że jest się zakochanym?
Nieomylnym znakiem zakochania są motylki w brzuchu. Co jeszcze? Dla mnie zawsze dobrym znakiem jest to, że czujesz się dobrze w czyimś towarzystwie. Miłości nie da się opisać słowami, ale kiedy się ją poczuje, nie da się jej pomylić z niczym innym. Spada nagle i wiadomo, że to jest to.

Letnie romanse czasem nie kończą się najlepiej. Czy mam jakiś sprawdzony sposób na złamane serce?
Uważam, że czas leczy wszystkie rany. Jeżeli w związku się nie układa, czasem rozłąka pomoże w rozwiązaniu problemów. Trzeba spędzić trochę czasu osobno, wtedy widzi się, co się utraciło. W ten sposób człowiek dowiaduje się, jak droga jest dla niego ta druga osoba. Ale kiedy nie da się już nic zrobić i trzeba się rozstać, radzę wyjść na dwór i postarać się zapomnieć o miłości. Można pooglądać komedie i wyjść gdzieś ze znajomymi. Lody i jedzenie w dużych ilościach też pomagają! Zazwyczaj to działa najlepiej. Przede wszystkim trzeba pamiętać, że czas wyleczy wszystkie rany. Zaufajcie mi, dajcie sobie chwilę i wszystko się ułoży.

Jak Wam się podobał wywiad? Czy Wy też tak jak Spencer kochacie siatkówkę? :) 

4 komentarze:

  1. Czytałam u Was wywiad z Zendayą ;)
    Tak jak ten był świetny <3
    Tak, też kocham siatkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mieszkas. W Polsce Maciej

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś super chłopakiem jak i aktorem.

    OdpowiedzUsuń