niedziela, 5 października 2014

Występy Martiny we włoskim Tańcu z Gwiazdami.

Jak dobrze wiecie z tego postu [ klik ] Martina Stoessel 4 października była gościem programu "Ballando con le stelle" czyli włoskiej wersji "Tańca z gwiazdami". Dziewczyna w twitterze zdradziła, że będzie tancerką wieczoru. Co to oznacza było również wyjaśnione w notce. Jeśli chcecie dowiedzieć się jak Tini prezentowała się podczas show, zapraszam do postu.





Najpierw dla przypomnienia powiem jedno zdanie na temat tajemniczych słów "tancerka wieczoru". Chodziło o fakt, że Tini nie tylko zaśpiewała, ale także pokaże swoje możliwości taneczne we współpracy z mistrzem tańca i dokona tego na oczach całej publiczności.

Nasza Martina dodała na facebooku wideo ze swoich dwóch występów. Na początku zaśpiewała kawałek "Il mio mondo". Drugi filmik zaś pokazuje jak dobrze wywija na parkiecie do piosenki Ariany Grande.

Oto występy:

Post użytkownika Martinastoessel.

Post użytkownika Martinastoessel.

Jeśli chodzi o oba występy jestem pod bardzo wielkim wrażeniem naszej Tini.Nie okłamujmy sie - TIni lubiła sobie pofałszować podczas róznych live'ów i oglądając również występ z piosenką "Il mio mondo" nastawiłam się na fałsz po czym bardzo szybko zmieniłam zdanie. Dała radę no, a przede wszystkim wyglądała zjawiskowo! Cały czas nie mogę się napatrzeć na jej (przepraszam za wyrażenie) zajebiście chude nogi. Najlepsza figura z ekipy Violetty, ale to moje zdanie.



Tak samo jestem pod wielkim wrażeniem tego jak dobrze tańczy. Porównując jej tańce z instagrama oraz  popisowy numer z show do tańca Violetty z pierwszego sezonu noo.. BRAK SŁÓW. Wyglądała pięknie, miała dobry kostium.




Oglądaliście już występy Tini?
Jak wam się podobały?

2 komentarze:

  1. Tinita dała czasu, super tańczy. Kiedy był 1 sezon jej ruchy w ogóle mi się nie podobały.. wyrobiła się teraz. XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest niesamowita w tym tańcu. Często wstawia filmiki na fb z ćwiczeń. Jest naprawdę niezwykła. Podoba mi się to, że robi to co kocha - i najważniejsze, spełnia swoje marzenia :D
    Jaka tu opalona, co? :)

    OdpowiedzUsuń