sobota, 18 października 2014

"I♥Violetta" już niedługo!

Jak dobrze już wiecie z kanału Disney Channel niebawem ma pojawić się specjalny program dla każdej V-Lover. Premiera odbędzie się w sobotę 25 października o 8.45 więc zostało już niewiele czasu. Na kanale lecą już zapowiedzi programy, w którym poznajemy trzy prowadzące oraz to, o czym będą nam opowiadać dziewczyny. Chcecie poznać szczegóły - zapraszam więc do postu ;)




W zapowiedzi poznajemy trzy dziewczyny, które będą prowadziły Violettowe Show. Opowiedzą nam o nowinkach z trzeciego sezonu, przybliżą nam informacje o aktorach, a także będą odpowiadały na pytania, które możemy zadawać na stronie Disneya. Myślę, że ta ostatnia opcja jest bardzo dobra, dlatego jeśli jeszcze nie zadaliście pytań dotyczących serialu, to wbijajcie na stronę i zróbcie to.
A oto dziewczyny, które będziemy oglądać w programie "I <3 Violetta".


 Od lewej: Sylwia Lipka, Wiktoria Gąsiewska i Sonia Figurska.

W internecie pojawił się też plakat, gdzie prócz trzeciego sezonu "Violetty" jest już wzmianka o programie "I <3 Violetta". Wiemy też, że dziewczyny będziemy mogli oglądać w każdą sobotę o 8.45 jak wyżej wspomniałam, ale dla śpiochów są też powtórki - 14.00 i 17.20. 




Na koniec podrzucam wam jeszcze filmik promujący program, który na pewno już widzieliście na Disney Channel.

Czy macie w planach oglądanie tego programu?
Nie możecie już doczekać się premiery?

5 komentarzy:

  1. najgorsze że nie dadzą takich fajnych rzeczy jak na blogach bo to będzie kontrolował Disney wiec wszystko będzie ograniczone. choc fajnie ze sie viola rozwija i jest najlepiej rozwinietym i najbardziej popularnym serailem na Disneyu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak super tylko szkoda że nieługo się skończy

      Usuń
  2. Obejrzałam ten jeden odcinek i jak zobaczyłam czołówkę myślałam, że się pomyliłam i jednak będzie denny ten serial. OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST ZAJEBISTY ♥ KOCHAMTO . BĘDĘ OGLĄDAŁA WSZYSTKIE ODCINKI..

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam ten jeden odcinek i jak zobaczyłam czołówkę myślałam, że się pomyliłam i jednak coś ciekawego pokażą ale wcale tak nie było. O ile czołówka jest fajna, o tyle cała reszta jest... beznadziejna. Prowadzące są w opór sztuczne. Śmieją się sztucznie, mówią sztucznie, ekscytują się sztucznie... A "KOCHAMY VIOLETTĘ" będzie mi się śniło po nocach jako koszmar. Mówią że zdradzą coś z trzeciego sezonu a tak naprawdę nie powiedziały nic konkretnego. Tylko tyle, że będą nowe postacie a to wiedział chyba każdy. Nowy sezon bez nowych postaci nie jest nowym sezonem. Po Justynie też więcej się spodziewałam.
    Jedyne czego się dowiedziałam przez cały program to to, że Justyna zżyła się z Jorge. I na tym się to kończy.
    Jeżeli Disney się podjął produkcji takiego programu mógł chociaż z tych "castingów" wziąć osoby, które będą się do niego nadawały nadawały i zwrócić uwagę też na starsze V-Lovers. Disney wie, że w internecie jest tysiące blogów o Violetcie z czego można się dowiedzieć naprawdę dużo i do tego programu dać jakieś konkretne informacje, żeby zainteresować publikę...


    to moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. ... :) ciekweeee bo jeszcze nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń