środa, 22 października 2014

"Blog kulinarny Angie" na Disney Channel

Niedawno pisałam o pojawieniu się nowego programu na Disney Channel - "I <3 Violetta". Teraz czas na drugi program, który jest związany z naszym ulubionym serialem "Violetta". "Gotuj z Angie" - bo tak nazywa się oryginalna, włoska wersja, możemy już oglądac w Polsce na kanale Disney Channel. O czym jest, jak wygląda plan? Zapraszam do postu. 


Polska nazwa programu to "Blog kulinarny Angie". Dwa dni temu Disney Channel podał informacje na facebooku o pojawieniu się show już od 20 października! Zapowiada się ciekawie. A oto post z facebooka:


"Blog kulinarny Angie: możemy oglądac od poniedziałku do piątku o 12:30 i 21:20. Wiemy jakiego rocznika jest większośc V-Lovers, dlatego mogę chyba stwierdzic, że godziny emisji nie są bardzo korzystne. o 12.30 więszkośc jest w szkole lub dopiero z niej wraca, zaś 21:20 to czas na łazienkę i sen. 
Program niestety nie trwa długo, bo tylko 10 minut, ale jeśli nie mogliście obejrzec go na DC, to na pewno w internecie można będzie obejrzec go online.

W internecie znalazłam kilka zdjęc z urządzonej kuchni Angie:







Jak podoba wam się kuchnia Angie?
Oglądaliście już Blog kulinarny?
Jesteście pod wrażeniem?

5 komentarzy:

  1. extra! :D normalnie będzie można brać od niej przepisy. ciekawe czy będzie jej poświęcona strona?! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam 4 odcinki na Disney Channel! super . Szkoda tylko tyle....
    A ma ktoś link do jej strony? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam niestety jeszcze okazji obejrzeć, i żałuje :)
    Super post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądnęłam!!!!! I jest B-O-S-K-I-E!!!! ♡♥♥♡♥ :*

      Usuń