piątek, 31 października 2014

HALLOWEEN+STYLIZACJA+EVERMOOR

Przerażające dynie, pomysłowe kostiumy i przepięknie ozdobione domy... Halloween to cudowne święto, coraz bardziej popularne w Polsce. Ja osobiście go nie obchodzę, jednak poznaje coraz więcej osób, które właśnie w tym dniu zamienia się w straszliwe upiory i duchy. Z racji tego dzisiejszy post będzie poświęcony temu świętu. Przeczytacie wywiad z bohaterką filmu Evermoor, zobaczycie mój proponowany kostium i make-up. Jeżeli jesteście ciekawi tego tematu zapraszam Was do dalszej części wpisu.

Evermoor
To film składający się z kilku części, który już za niedługo pojawi się na kanale Disney Channel. Opowiada historię 14-letniej dziewczyny. Na pewno możemy spodziewać się wątków miłosnych, upiornych scenek, mnóstwo zagadek i wiele innych.

Za chwilę przeczytacie krótki wywiad z Jordan Loughran, któa gra Sorshę Doyle w „Evermoor".

KOPIOWANIE ZABRONIONE 

Jordan, co byś zrobiła, gdybyś stanęła oko w oko z czarownicą?
Wszystko zależy, jakiego typu by to była wiedźma. Gdyby była z tych dobrych, pewnie chciałbym się dowiedzieć, jak jej się żyje. Gdybym trafiła na jakąś potworną, uciekłabym, gdzie pieprz rośnie!

Chciałabyś umieć rzucać jakieś szczególne zaklęcie?
Chciałabym poznać zaklęcie na zatrzymanie czasu, bo ciągle jestem spóźniona. Moja rodzina i przyjaciele wiedzą, że notorycznie się spóźniam. W takich momentach zatrzymywałabym czas i zawsze zdążała na wyznaczoną porę.

Ulubiona czarownica?
Dobre pytanie! Pewnie byłaby to Elphaba z „Wicked”. W „Czarnoksiężniku z Oz” wydaje się naprawdę niebezpieczna, ale w „Wicked” pokazuje swoje prawdziwe oblicze. A może dobra wróżka Glinda z „Czarnoksiężnika z Oz”? Pamiętam, że jako dziecko byłam zakochana w jej sukience.


Wy również możecie odpowiedzieć na te pytanie. Chętnie przeczytamy Wasze odpowiedzi. :)

HALLOWEEN
Jeżeli obchodzicie owe święto na pewno doskonale znacie krótkie zdanie związane właśnie z Halloween. Brzmi ono: Cukierek albo psikus. Obowiązkowym elementem całej tej zabawy jest kostium. Właśnie do niego ludzie przywiązują największą uwagę. Każdy stroi się na swój sposób. Niżej pokażę Wam moją propozycję na świetne przebranie czarownicy, a także zaskakujący..... makijaż. Zdjęcia są moje własne dlatego upraszam się o niekopiowanie niżej zamieszczonych fotografii. 


KOSTIUM 
Ja, jak większość osób przebiorę się za czarownicę. Największą rolę spełniać tu będzie czarna sukienka oraz fryzura (w tym wypadku peruka) . A Wy macie pomysły na jakieś inne kreacje? Za co Wy byście się przebrali? Wampira? Pirata? Zombie? A może postawicie na coś mniej strasznego? 
Co mam na sobie? 
-Czarna sukienka- 'ala-baba-jaga' :D
-Czarne rajstopy 
-Czarne buty na wysokim obcasie
-Długa czarna w panterkę apaszka
-Jako dodatek posłużyły mi korale o różnych kształtach i kolorach. 

*Zęby mam oczywiście sztuczne. :D

MAKIJAŻ
Jeden warunek... musi być strasznie. Ja osobiście nieco zaszalałam.. jak zauważycie moja twarz nie będzie miała naturalnego koloru. W przygotowaniach pomogła mi moja siostra.. ona zrobiła ten make-up. : )Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii na ten temat. Jak Wam się podoba? Muszę przyznać, że największy kłopot w tym wszystkim było zmywanie całego tego makijażu. :D
Próbowałyśmy zrobić efekt zielonej a w zasadzie zgniłej twarzy. Czy nam wyszło? Sami musicie ocenić. :D Dodatkowo pod oczami namalowałyśmy typowo purpurowe 'podkowy'. :D









Jak Wam się podoba post? Czy wywiad był ciekawy? Znacie Jordan Loughran? Obchodzicie święto Halloween? Jeżeli tak, za co dzisiaj się przebraliście? Co myślicie o mojej stylizacji i makijażu? :) 

UDANEGO HALLOWEEN! ♥

8 komentarzy:

  1. Dzięki ♡♥
    Fajne przebranie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super przebranie ładna jesteś :)

    wywiad super
    nie znam Jordan ale wydaje się być .. straszna

    ja iobchodze halloween i przebrałam sie za ducha
    super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. :) Hahha, tutaj akurat wyszłam jak upiór. XD
      Oo.. to też miałaś super pomysł na przebranie. ;*
      A tak w ogóle jak minęło Halloween? ;)

      Usuń
  3. nie obchodze hallowen b jestem chrześcijanką ale fajny stroj

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad na prawdę ale szkoda że tak mało pytań :) Nie znam Jordan ale wydaje się być spokojna, miła , wporządku :D
    Obchodzę Halloween i zbieram cukierki ale nie wierzę w to aż tak bardzo bo jestem wierząca :) Jednak wydaje mi się że to fajna zabawa.
    Ja się przebrałam za rumuna bo nie miałam za dużo czasu :D
    Twoja stylizacja jest fajna :) Ładna jesteś :D
    Makijaż też w porządku :) Podoba mi się :D

    10 na 10 :D

    z góry sorki za błędy pisze z telfonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Tak, wiem pytań było mało... ale tylko tyle dostałam. :) Podobne wywiady możesz poczytać na innych blogach, które również współpracują z Disneyem. :)
      Hhahaha, Rumuna? :D Tego jeszcze nie słyszałam, pomysłowo. XD
      hahaha.. na tych zdjęciach wyszłam okropnie. ( zresztą taki miałam zamiar). :D
      Dziękuję za ocenę ♥

      Usuń