czwartek, 25 września 2014

Rescata mi corazón - powstanie teledysk!

Prace nad Violettą 3 trwają w najlepsze, i co rusz w internecie pojawiają się najnowsze wieści z planu. Tym razem przyjemność swoim fanom sprawił wcielający się w rolę Federico - Ruggero Pasquarelli. Wczoraj na Instagrama dodał zdjęcia z kręcenia klipu do swojego solowego kawałka z trzeciego sezonu! Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia zapraszam do rozwinięcia postu!



Fani młodego Włocha na pewno byli szczęśliwi, kiedy po ujawnieniu tytułów utworów z płyty zawierającej kawałki z 3 sezonu, okazało się, że na krążku znajdzie się solówka Rugga. Nie wiem jak inni, ale ja osobiście byłam zachwycona piosenką w wykonaniu Ruggero, i w moim prywatnym rankingu jest to jedna z czterech najlepszych z tejże płyty.

Dla przypomnienia wstawiam tutaj wykonanie Ruggero- czyli Rescata mi corazón




Nie jest to pierwszy solowy numer powierzony Włochowi, wcześniej nagrał już na potrzeby drugiego sezonu fioletowego serialu kawałek  Luz, cámara, acción.



Teraz jednak fani Ruggero mogą mieć powody do radości bowiem chłopak wstawił takie oto zdjęcia na Instagrama:





W opisach Ruggero najpierw oznajmił fanom, że nagrywa viedoclip :) Drugie zdjęcie podpisał tytułem piosenki czyli Rescata mi corazón. Z kolei ostatnie skwitował popularnym #selfie ;)

Cieszę się, że postać grana przez Ruggero jest w pewnym sensie utrzymywana w jednym stylu, i biorąc pod uwagę to jak bardzo podoba mi się sama piosenka, oraz po stroju i samochodzie w których Rugg nagrywa nowy clip, myślę, że teledysk zapowiada nam się bardzo ciekawie :)

A Wy co sądzicie o piosence Ruggero? Cieszycie się, że nagrywa do niej teledysk?

2 komentarze:

  1. identico na fb wstawiał ;) super, nie moge sie doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruggero :* Awww <3 Kocham jego głosikk :)

    OdpowiedzUsuń