czwartek, 11 września 2014

[Recenzja] Płyta En Vivo (CD + DVD)

Dzisiaj mam przyjemność zrecenzować dla Was płytę z serialu Violetta.
Istnieją dwie wersje tej płyty. Jedną z nich jest właśnie ta, którą chcę Wam dziś pokazać, można powiedzieć, że kulisy tego audio. Jest nią płyta Violetta: En Vivo (CD + DVD).
Chcecie ją zobaczyć i dowiedzieć się co znajdziemy w środku? Kliknijcie Czytaj dalej.


Już na okładce widzimy co znajduje się w środku, dodatkowo mieści się tam dysk DVD z teledyskami i piosenkami karaoke. Większą jej część zajmuje Martina, odtwórczyni Violetty.

Płyty
Po otwarciu widzimy tylko jedną płytę, jednak jest tam też druga, schowana tuż za nią, lecz w oddzielnym miejscu. Jedna to CD, druga DVD, jak z resztą jest na nich napisane.




Jednak jeśli położymy je obok siebie, powstanie nazwa serialu, napisana na audio.


Środek opakowania
Znajdują się tam oczywiście płyty oraz książeczka, dodatkowo zostało wzbogacone o zdjęcie z koncertu.


Książeczka
Otwierając ją, widzimy listę piosenek nagranych na obu płytach. Na dysku CD znalazło się także 5 bonusowych.



Tylna okładka
Z tyłu pudełka znajduje się odwrócona Martina (Violetta) oraz spisy piosenek, zarówno CD jak i DVD.

Spis piosenek z CD:
1. Hoy somos más
2. Tienes el talento
3. Euforia
4. Habla si puedes
5. Podemos
6. Ahi estaré
7. Are you ready for the ride?
8. Veo veo
9. Voy por ti
10. Peligrosamente bellas
11. Yo soy asi
12. Cómo quieres
13. Junto a ti
14. Te esperaré
15. On beat
16. Juntos somos más
17. En mi mundo
18. Ser mejor
19. Te creo
20. En mi mundo

BONUS TRACKS:
21. Soy mi mejor momento
22. Ven con nosotros
23. A los cuatro vientos
24. Te fazer feliz
25. Esto no puede terminar

Spis piosenek DVD:
1. Ser mejor
2. Veo veo
3. Hoy somos más
4. Cómo quieres
5. Peligrosamente bellas
6. Euforia
7. On beat
8. Nuestro camino
9. Soy mi mejor momento
10. Si es por amor
11. Esto no puede terminar


Ogólne wrażenie
Płyta bardzo mi się podoba i przyjemnie się ją słucha. Niestety, nie miałam jeszcze możliwości obejrzenia plików DVD, ale postaram się zrobić to jak najszybciej i wtedy zaktualizuję post, aby przekazać Wam co znajduje się na drugiej płycie.

A Wy, posiadanie już to audio czy dopiero macie zamiar ją zakupić? A może odmówicie kupna? Podzielcie się swoimi rozważaniami w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Ja mam tylko CD, poprzednią wersję, ale i tak sądzę, że na płycie znajdują się genialne kawałki z występów live ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupię płyty,ale recenzja przydatna.Fantastyczny blog i ciekawe posty.
    Będzie mi bardzo miło jeśli odwiedzicie mojego bloga.
    /Serdecznie zapraszam /tinithebestforever.blogspot.com/ nie dawno zaczęłam./

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tą płytę , a na płycie DVD są też teledyski do tych piosenek , bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja krótka, ale ciekawa :)
    Nie mam płyty ale chyba kupię za niedługo XD

    OdpowiedzUsuń