poniedziałek, 29 września 2014

Poznajmy się bliżej- NASZE ODPOWIEDZI.

Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się wpis pt. 'Poznajmy się bliżej'. Mieliście okazję zadać nam kilka pytań, które chcielibyście wiedzieć na nasz temat. Z odpowiedziami dość długo zwlekałyśmy, jednak nadeszła pora, by w końcu się za to wszystko wziąć.  Post jest bardzo długi dlatego od razu gratuluję wszystkim, którzy wytrwali do końca. :)

Kasia (Disney Polska)
1.Jak to jest być właścicielką bloga?
Szczerze mówiąc nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Z bycia właścicielką na pewno wiąże się pewna odpowiedzialność. Każdy na swój sposób dba o bloga i nie ma tutaj pewnych zasad, reguł które należałoby wykonywać i przestrzegać. Ja osobiście zawsze lubię mieć wszystko pod kontrolą. Pomimo, że czasem mi to nie wychodzi, staram się aby to 'coś' nad czym pracuje było  w jak najlepszym porządku. Szczerze mówiąc nie dałabym rady, gdyby nie Sylwia, Kasia, Marta i Hania. Dziewczyny bardzo dużo mi pomagają i jestem im za to ogromnie wdzięczna. ♥
2.Spotkałaś w życiu osobę na której się zawiodłaś?
Chyba jak każdy mam kilka problemów, z którymi trzeba się uporać. Jestem dopiero czternastolatką i dotąd nie przeżyłam niczego tragicznego co by zmieniło moje życie. Co prawda, spotkałam już pewne osoby, które mnie zawiodły, ale jakoś nie przeżywam tego tak bardzo. Nie zawsze jest tak kolorowo, jak nam się wydaje i niestety musimy się z tym pogodzić. :)
3.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Większość wolnego czasu poświęcam na bloga lub coś, co jest z nim związane. Poza pisaniem postów, dzieleniem się informacjami z innymi lubię spotkać się z przyjaciółmi, porozmawiać na różne tematy, pojeździć na rolkach. Często gram również na gitarze. Nie mam swojej rutyny, która zawsze się powtarza, gdy znajdę wolny czas. Zawsze staram się zrobić, poznać coś nowego. :D 
4.Lubisz swoją klasę?
Jak już wiecie, niedawno wyszłam z podstawówki. Tam od 7 lat (wliczając zerówkę) znałam się z osobami z mojej miejscowości. Praktycznie zawsze robiliśmy coś razem.. wspólne ogniska, wyjazdy, wycieczki itp. W zeszłym roku weszłam do gimnazjum. Przydzielono do nas nową klasę. W prawdzie nie miałam jeszcze okazji by poznać kogoś na tyle, by móc się z nim zaprzyjaźnić itd, ale polubiłam nowych ludzi. :)
Od kilku lat 'trzymam się' z dwoma przyjaciółkami,  reszta to tylko dobrzy koledzy i koleżanki.
5.Masz zwierzaka?
Tak, mam nawet 2. Pierwszy to pies, a w zasadzie suczka- Diana. Rasa: owczarek niemiecki, krótkowłosy. Drugi kot- Filemon. Rasa: mieszany perski. :)
6.Jakie są Twoje ulubione przedmioty?
Strzelam, że chodzi o przedmioty szkolne. Ulubionym na pewno jest język polski. Od zawsze się nim interesowałam. Brałam udział w kilkunastu konkursach szkolnych, rejonowych itd. Na teście sprawdzającym wiedzę z szóstej klasy otrzymałam maxa punktów, jeżeli chodzi o ten przedmiot. W przyszłości zamierzam iść na coś, co będzie związane właśnie z językiem polskim. Jak już wymieniłam, te ulubione wspomnę może o znienawidzonych przeze mnie. Jak większość ludzi nie cierpię matematyki. Nie przepadam również za historią i chemią. ;/
7.Twoje 5 ulubionych blogów.
Widzę, że prawie każda redaktorka ma to pytanie. Jest mnóstwo świetnych blogów. Ja osobiście najczęściej odwiedzam te: klikklikklikklik klik. :)
'
Kasia (SimplyKath)
1. Masz jakiegoś innego bloga?
Mam dwa. Oba na pingerze, jeden główny, na którym początkowo pisałam o wszystkim co lubię, jednak gdy wróciłam na niego po długiej przerwie, stwierdziłam, że zacznę pisać o Violetcie. Teraz robię sobie na nim przerwę, idę śladem Sylwii i zmywam się z pingera na czas, w którym pojawiają się spojlery dotyczące trzeciego sezonu :) Drugi blog jest bezpośrednio związany z pierwszym (chociażby tytularnie) i zamieszczam na nim rozdziały swojego opowiadania o Vilu :) Ne pojawiają się zbyt często, zważywszy na ilość wolnego czasu i "weny", ale zawsze coś ;)
2. Czy często spotykasz ludzi, którzy zadają Ci pytanie "Czy nie sądzisz że jesteś za duża na oglądanie Violetty?" Co o tym myślisz?
Osobiście nie spotykam ich z tej prostej przyczyny, że nie afiszuję się publicznie z moją sympatią do Violetty ;) Wiedzą najbliżsi znajomi i to mi wystarczy :) Zdarzało się na asku, że ludzie pytali o wiek, dziwili się, że osiemnastoletnia dziewczyna lubi Violettę, niektórzy mieli z tym dziwny problem. Najgorzej chyba było w momencie, kiedy zaczęłam wygrywać różne konkursy. Miałam dobry moment i wygrałam całkiem sporo Violettowych nagród, co jak się się później okazało, dla niektórych było wielkim problemem. Co o tym myślę? Nie rozumiem ludzi, którzy mają z tym problem. To JA oglądam Violettę, to JA ją lubię, to jest MOJE życie ;) Nikt nie powinien w nie w ten sposób ingerować. Żyjemy w kraju, gdzie panuje wolność słowa, wyznania i poglądów. Mogę robić co mi się podoba, o ile jest to zgodne z Konstytucją xD Takim ludziom, którzy hejtują z powodu cudzych upodobań proponuję zająć się swoim życiem, a nie mieszać się w cudze :)
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Niesamowicie różnorodnej. Ciężko mi nawet określić, bo nie mam jednego, ulubionego gatunku. W ogóle nie lubię zamykać muzyki w te całe gatunki. Czy to na prawdę jest komuś do życia potrzebne? Słucham za równo piosenek z Violetty, jak i Michaela Jacksona, Adele i Shakiry, Kings of Leon i Matta Pokory, Avril Lavigne, RBD, Rammsteina, Bruno Marsa, Robbiego Williamsa i mogłabym tak wymieniać cały dzień ;) Na prawdę :D Na pewno kogoś pominęłam bo jest tyle wspaniałych utworów, wykonawców, że ciężko to wszystko złożyć w sensowną całość :) Muzyka to wspaniały sposób na wyrażanie emocji i nie ma sensu (według mnie) ograniczać jej do jednego stylu/gatunku ;)
4. Czego nie lubisz w ludziach?
Przesadnego pesymizmu, zbytniej pewności siebie, egoizmu, braku wrażliwości zarówno na cudze cierpienie jak i na sztukę... takiej pogoni za WŁASNYM szczęściem i spełnieniem, i nie zważanie przy tym na potrzeby innych. Braku dystansu do własnej osoby ;)
5. Jaki masz styl?
Wygodny ;) Zazwyczaj jeansy i jakiś fajny t-shirt :) Sukienki tylko na duże okazje, obcasy tym bardziej, choć ostatnio biję rekordy (8 godzin na 12cm <3) Lubię za to biżuterię :D Taki mój drobny, kobiecy akcent w codziennych "stylizacjach" :D Przede wszystkim pierścionki, kolczyki i bransoletki :) Makijaż naturalny bo mi się z rana nie chce xD, fryzura ( a raczej jej brak) bo chodzę w rozpuszczonych w większości ;)
6. Jaki masz kolor pokoju?
Seledynowy hahahah <3
7. Masz wszystkie płyty Violetty?
Nie ;) Mam tylko to co udało mi się wygrać, czyli The Best of Violetta i płytki Lodo :)
8. Twoje pięć ulubionych blogów.
Ochh ja jak Marta nie lubię tego pytania :/ Jest dużo fajnych blogów i to nie fair, że muszę wybrać jakieś 5 :D Poza oczywistym wyborem naszego bloga, którego byłam fanką jeszcze zanim trafiłam do redakcji i stałam się jego częścią :D lubię:
klik ,klikklik ,klik i nie wiem co dalej sorry :D

Marta (Marta Italiano)
1. Długo uczyłaś się języków?
Uczę się nadal. Angielskiego od 5 roku życia, hiszpańskiego od 1,5 roku, włoskiego od pół roku, a niemieckiego od 1 klasy gimnazjum.
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Przede wszystkim siedzieć na blogu. Uwielbiam również słuchać muzyki i grać w siatkówkę.
3. Masz jakieś zamiłowania?
Blogowanie, sport i muzykę.
4. Jaki jest twój styl? Wolisz luźne ubrania czy raczej przeciwne?
Ubieram się jak każda normalna nastolatka. Lubię sportowy styl, więc raczej luźne.
5. Długo uczysz się włoskiego?
Pół roku.
6. Lubisz się uczyć?
Zależy czego. Języków lubię, ale reszty niekoniecznie...
7. Masz rodzeństwo?
Mam 10-letnią siostrę.
8. Twoje 5 ulubionych blogów.
 Nie lubię takich pytań, ale cóż...
http://violettapl.blogspot.com/
http://estupido.pinger.pl/
http://theviolettadisney.pinger.pl/
http://violetta0805.pinger.pl/
i oczywiście http://disneypolska3127.blogspot.com/ <3
Sylwia (Estupido) 
1.  Masz jakichś swoi idoli? Z kogo bierzesz przykład?
Kiedy byłam mała to miałam kilku idoli, o których już niewiele pamiętam. Na ten czas w dalszym ciągu jednak mam jedną idolkę, którą podziwiam od czasów gimnazjum. Jest to Anahi - piosenkarka i aktorka. Była członkini zespołu RBD oraz serialowa Mia Colucci. Podziwiam ją za to, że nie poddała się i dzielnie walczyła z chorobą jaką była anoreksja. Choroba chciała ją wykończyć zanim wzięła udział w serialu "Zbuntowani". W krytycznym momencie ważyła 35 kg. Ciężko mi sobie ją wyobrazić. Poza tym dostała zapaści serca i na jakiś czas jej serce zatrzymało się, ale na szczęście wyratowali ją! Po tym wszystkim poddała się leczeniu, a potem zaczęła kampanię. Dzięki Pedro, który dał jej rolę Mii odniosła wielki sukces a jej piosenek słucham do dziś. Uwielbiam jej głos i do tej pory słucham i znam jej kawałki z płyty. Poza tym ma świetną figurę.
2. Jaka jesteś? Wymień swoje wady i zalety.
Ciężko mi o sobie pisać no i o wiele łatwiej pisać swoje wady, niż zalety więc zacznę od nich. Jestem okropną marudą i mój facet na początku ciężko to znosił. Na ten czas kiedy zaczynam jęczeć po prostu się wyłącza hahahah :D Poza tym czasem miewam dziwne fobie - boję się tłumów ludzi, mam wrażenie, że każdy się na mnie gapi, obgaduje, dlatego unikam takich miejsc. Czasem wydaje mi się, że jestem zbyt zamknięta w sobie, ale już się do tego przyzwyczaiłam. Jeśli chodzi o zalety? Mam dobry kontakt z młodszymi, lubię się wygłupiać, śmiać, pajacować. Mam dziwne poczucie humoru, ale to po tacie. No a przede wszystkim lubię być punktualna.
3. Masz jakiś skryty talent o którym nie mówisz?
Może gdzieś go mam. Człowiek sie całe życie o sobie uczy i odkrywa nowe, ciekawe rzeczy. Uczę się teraz grać na gitarce, podśpiewuję sobie - może kiedyś podszlifuje to do tego stopnia, by powiedzieć, że to talent?
4.Czy twoi znajomi uważają Violettę za bajkę dla 11 latek?
Moi znajomi, a są starsi - nawet nie wiedzą co to jest "Violetta" więc nawet ich nie wtajemniczam dlatego nie wiem co by powiedzieli na ten temat.
5.Czy mówisz otwarcie, że prowadzisz bloga?
Otwarcie raczej nie. Z mojego otoczenia wie kilka osób, łącznie z rodzicami i myślę, że tyle starczy. Nie jestem taka, że lubię się chwalić, albo chodze z megafonem po ulicy u dre się, że prowadze bloga. Gdy ktoś zapyta, grzecznie odpowiadam, ale raczej nie obnoszę się z tym faktem.
6.Lubisz świnki morskie?
Nie, nigdy nie miałam z nimi też styczności.
7.Wymień 5 ulubionych blogów.
"Ulubionych blogów" jak ja nie lubię tego stwierdzenia. Każdy jest magiczny na swój sposób, ważne, by dalej to robić, jeśli sprawia to przyjemność.


To tyle, jeżeli chodzi o nasze odpowiedzi. Pewnie większość z Was zastanawia się co z Hanią. W ostatnim czasie cała ekipa blogowa miała okazję by porozmawiać na te i różne tematy. Spodziewajcie się kolejnych postów z wyjaśnieniem wszystkiego. :) 

5 komentarzy:

  1. ile ciekawostek o Was ♥
    czekam na wiecej postów w tym temacie :*
    Pewnie Hania już nie jest w waszej ekipie. Jeśli moje przypuszczenia się sprawdzą to zrobicie nabór? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry ze sie wypowiadam za redaktorki ale Kasia juz o tym 1000 razy mowila. Nawet teraz to mnie wkurza. Czy wy czytacie w ogole to co Dziewczyny pisza?! :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że taki post się spodobał :)
      Jeśli chodzi o Hanię, to tak jak Kasia napisała niebawem dowiecie się wszystkiego ;)

      Usuń
  2. Jeju dziewczynu - super! :) przeczytalam wszystko z wielka checia! :* super! ;) czekalam na ten niesamowity i wiele dajacy do zrozumienia post. fajnie bylo tak sie dowiedzies czegos wiecej o Was ;)
    Najlepsze jest to że 3/4 pytan zadalam ja i na nie odpowiedzialyscie... szkoda ze Hania nie dala odp. A czy wiecie co z nią?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiemy co z Hanią :) Tak jak Kasia napisała, wkrótce wszystko zostanie wyjaśnione :)

      Usuń