sobota, 27 września 2014

Nowa sesji CANDE MOLFESE.

Candelaria jest jedną z tych osób, które lubią pokazywać się w nowych sesjach zdjęciowych. O ile jej poprzednie sesje średnio mi się podobały, to myślę, że ta, która ujrzała niedawno światło dzienne jest jedną z tych najlepszych, a ten klimat pasuje do Cande idealnie. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak nasza serialowa Camila poradziła sobie w nowej sesji, to zapraszam do rozwinięcia postu. :) 



Nie jestem pewna tłumaczenia, które znalazłam odnośnie sesji Cande, bo nie była ani po angielsku, ani hiszpańsku, ale nowe zdjęcia Candelarii pochodzą z sesji dla Más Negro, znanego sklepu z akcesoriami, gdzie również Lodovica Comello korzysta z ich gadżetów.
Włosy oraz makijaż to zasługa dwóch nazwisk - Vero Joaquín Ruiz i Patterson.


Jak już wspomniałam - dla mnie jest to jedna z najlepsza sesji Cande i chociaż nie jestem fanką jej urody, ani głosu, to na niektóre zdjęcia nie mogę się napatrzeć. Stylówa z apaczami pasuje mi do niej idealnie.
Pewnie widzieliście kilka zdjęć z sesji Cande, bo wstawiała niektóre z nich na instagrama :)
Niżej zapraszam do obejrzenia zbioru zdjęć, które udało mi się znaleźć.














I co, jak wrażenia?
Podoba wam się Candelaria w takim wydaniu?

2 komentarze: