środa, 5 sierpnia 2015

[Wywiad] Olivia Holt o swojej roli w "To nie ja" oraz po prostu o... sobie!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was wywiad z Olivią Holt znaną nam z seriali Z kopyta oraz To nie ja. Opowie nam o swoich rolach w produkcjach Disney'a, muzyce i podróżach.
Zapraszam do dalszej części postu! 


TŁUMACZENIE DLA BLOGA DISNEY POLSKA WYKONAŁA MARTA ITALIANO, KOPIOWANIE ZABRONIONE!

Cześć Olivia! Jak możesz opisać swoje nowe show?
To nie ja jest niezwykłym show o 5 najlepszych przyjaciołach, którzy torują swoją drogę przez liceum. Gram dziewczynę o imieniu Lindy i ona ma brata bliźniaka o imieniu Logan; razem ze swoją trójką przyjaciół biorą udział w wielu zwariowanych błazenadach. Tak długo jak mają sobie nawzajem, nie ma niczego czego nie mogliby osiągnąć i uchwycić.

Co możesz powiedzieć nam o zwariowanych błazenadach w show?
Pięciu przyjaciół znajdują się zaplątując w różnych śmiesznych, zabawnych sytuacjach. W większości początkowych odcinków, pisarze znaleźli sposób by wylewać na nas różne rzeczy. Oh, i skakaliśmy też z samolotu! To było szalone.

Co podnieca Cię najbardziej w To nie ja?
To nie ja jest naprawdę niezwykłe. Jest inne niż wszystko, co do tej pory mogliście obejrzeć na Disney Channel, co jest fajne. Plus, jest duża obsada. Przeżywam super czas w moim życiu nagrywając ten serial!

Jakie to uczucie być częścią tak wielkiej obsady?
To niesamowite. Każdy z obsady jest świetny do pracy i wszyscy zostaliśmy naprawdę dobrymi przyjaciółmi. Chemia, którą widzicie w show jest dokładnie taka jak chemia poza kamerą. Bardzo się związaliśmy jako przyjaciele. To dość niesamowite. Nie mogłam prosić o lepszą obsadę.


Jak długo zajmujesz się aktorstwem, Olivia?
Gram przez wiele lat. Zaczęłam pracować w reklamach, kiedy miałam 10 lat, Z kopyta (Disney XD) to mój pierwszy wielki przełom. Zagrałam w filmie Dziewczyna kontra potwór w 2012, co było naprawdę śmieszne do nagrania.

Jesteś jedną z pierwszych dziewczyn, które przeszły z Disney XD do Disney Channel. Jak się z tym czujesz?
Świetnie! Jestem naprawdę wdzięczna, że mogę pracować z tak niesamowitą firmą. Pracuję z nimi przez jakiś czas i nie mogłabym kochać ich bardziej niż teraz. Oni dali mi niesamowitą możliwość, że obejmując kocham każdą minutę.

Jak porównasz swoje nowe show z Z kopyta?
Oba seriale są o przyjaźni, ale moja postać w To nie ja nie jest tak wysportowana jak ta w Z kopyta. Plus, nie ma tylu akrobacji w nowym show. Zrobiliśmy wiele akrobacji w Z kopyta.

Tęsknisz za akrobacjami?
Tak! Jestem byłą gimnastyczką i cheerleaderką, więc kocham biegać i być aktywna. Teraz gram postać, która ubiera trampki na wysokich obcasach i która nie robi nic takiego, to jest mała zmiana, ale nadal zabawa.


Czy Ty właśnie powiedziałaś "trampki na wysokim obcasie"?
Oczywiście, że tak! One nie są koniecznie wysokie, ale to trampki z kawałkiem obcasa; klinowe trampki. Są świetne. Moja postać ma sportowy, elegancki wygląd. Ja naprawdę bardzo lubię jej styl.

Czy twój osobisty styl bardzo różni się od stylu twojej postaci w To nie ja?
Lindy jest znacznie bardziej ułożona niż ja. Każdy strój w jej szafie jest bardzo stylowy, mój osobisty styl jest bardziej artystyczny. Lindy nosi różne kurtki i klinowe trampki. Mój własny styl jest o wiele bardziej dyskretny.

Jak wielką fanką mody jesteś?
Zaczynam dostawać się do mody bardziej niż kiedyś. Dorastając, naprawdę nie rozumiałam jak ważna jest moda - ale teraz zaczynam widzieć tego sens. To naprawdę świetna zabawa, eksperymentować z ciuchami i różnymi stylami.

Jaka jest twoja modowa wskazówka?
Moja ulubiona wskazówka dotyczy obejrzenia się w lustrze przed wyjściem z domu. Jeśli chcesz zrobić wrażenie na imprezie, upewnij się, że jest na top'ie.. Bądź pewna, że jesteś na 100% gotowa by wyjść.


Jak długo zajmuje Ci przygotowanie na imprezę wieczorną?
Nie spędzam za dużo czasu na przygotowaniu. To prawdopodobnie zajmuje mi godzinę, ale nie myślę, że to zbyt długo.

Jaką muzykę lubisz?
Moja odtwarzacz MP3 jest jak festiwal! Mam tam każdego. Moi ulubieni artyści to Bruno Mars i Colbie Caillat. Colbie ma niesamowity głos i jej muzyka jest piękna. Katy Perry jest także świetną artystką. Jej muzyka jest niesamowita.

Pracujesz nad karierą muzyczną?
Tak. Idę w dźwięki muzyki pop, więc próbuję włączyć do niej Bruno Mars, Colbie Caillat i Katy Perry. Śpiewałam zanim zajęłam się aktorstwem, więc jestem naprawdę podekscytowana powrotem do tego. Nie mogę się doczekać, kiedy podzielę się moją muzyką z fanami. To jest naprawdę duża część mojego życia przez długi okres czasu, więc to zapowiada się być naprawdę zabawne.

Co lubisz robić, kiedy nie pracujesz?
Jestem wielką fanką roller coasterów. Kocham chodzić do parków rozrywki i jeździć na tonach roller coasterów! Lubię także być w domu. Kocham zostawać w łóżku i oglądać filmy przez cały dzień.


Lubisz podróżować?
Uwielbiam podróżować i chciałabym zobaczyć więcej świata. Chcę iść z plecakiem dookoła Europy przez kilka miesięcy. To byłoby bardzo zabawne.

Byłaś wcześniej w Europie?
Pojechałam do Rzymu kiedy miałam 13 lat, ale to wszystko co widziałam w Europie. To było piękne. Pojechałam na tydzień razem z mamą i zwiedziłyśmy miasto. Na początku, nie chciałam jechać, ponieważ nie byłam nigdy wcześniej poza USA - ale nie chciałam wyjeżdżać z Rzymu pod koniec wycieczki. Mam setki zdjęć z tych wakacji!

Gdzie na świecie następnie najbardziej chciałbyś pojechać?
Nigdy wcześniej nie byłam w Londynie; chciałabym tam pojechać. Londyn jest zdecydowanie na mojej liście do odwiedzenia. Mam nadzieję, że pewnego dnia będę mogła go sprawdzić, i Paryż i resztę Europy!

Na koniec... Dlaczego powinniśmy dostosować się do show?
To nie ja jest możliwy do powiązania, śmieszny i naprawdę dobrze napisany. Mam nadzieję, że publiczność będzie chciała zaprzyjaźnić się z postaciami i oni pokochają ten program tak samo jak ja kiedy go kręciłam. Sprawdźcie go, wszyscy!


Co sądzicie o Olivii? Zdążyliście już ją polubić? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz