wtorek, 4 sierpnia 2015

10 rzeczy, których nie wiedzieliście o Peyton List!

Dzisiaj post poświęcony Peyton List, serialowej Emmie z Jessie. Przedstawiam Wam wywiad, w którym aktorka zdradza 10 sekretów o sobie, tego na pewno nie wiedzieliście!
Zapraszam do rozwinięcia!


TŁUMACZENIE DLA BLOGA DISNEY POLSKA WYKONAŁA MARTA ITALIANO, KOPIOWANIE ZABRONIONE!

Sekret numer jeden: Jako dziecko, Peyton miała bardzo nietypową ambicję!
Kiedy byłam młodsza, bardzo chciałam zostać kierowcą autobusu. To było moje największe marzenie! Wiem, że to brzmi trochę szalenie, ale byłam bardzo towarzyska w szkole i zawsze miałam kłopoty przez moje gadanie. Pomyślałam, "Chcę rozmawiać z dzieciakami w busie. Mogłabym gadać cały dzień i nie miałabym przez to żadnych kłopotów!" Uczę się teraz jeździć, co jest naprawdę ekscytujące. Jestem dość pewna, że zdam ten test, ale sądzę, że będę musiała skupić się na drodze, niż gdybym miała mówić za dużo w samochodzie.

Sekret numer dwa: Peyton ma obsesję na punkcie szminek!
Gdziekolwiek jestem na świecie, zawsze mam przy sobie kilka szminek. Aktualnie moją ulubioną jest kasztanowata szminka. Zawsze możesz znaleźć ją w mojej torebce! Mam dość sporą obsesję na punkcie szminek i błyszczyków. To trochę szalone. W pewnym momencie miałam około 20 w torbie! Wzięłam je wszystkie i policzyłam, więc znam liczbę. To dużo, prawda?


Sekret numer trzy: Ulubionym hobby Peyton jest wędrowanie!
Czuję się wielką szczęściarą, że mieszkam w Los Angeles. To świetne, ponieważ mogę wykonywać wiele czynności na powietrzu przez cały rok. Mimo wszystko bardzo lubię wędrówki. Mieszkam na wzgórzu i niedaleko mojego domu jest szlak turystyczny z dużą huśtawką i drzewem na górze. Ilekroć przychodzą moi znajomi, zawsze mówię im, aby wzięli sportowe ubrania, więc możemy się tam przejść. To 30 minutowa wędrówka, co jest świetne. Jeśli chcę zrobić naprawdę dobre ćwiczenia, wchodzę i schodzę dwa razy!

Sekret numer cztery: Wzorcami Peyton są dwie dawne gwiazdy Disney Channel
Jeśli chodzi o aktorstwo, naprawdę podziwiam talent i pracę Emmy Stone. Myślę, że ona jest niesamowita! Wiedzieliście, że jedną z pierwszych jej prac była ta w Disney'owskim show? Pisarze Jessie napisali także Nie ma to jak hotel i Nie ma to jak statek. Powiedzieli mi, że Emma pracowała tutaj, na Disney Channel, co uważam za naprawdę świetne. Ona jest na pewno moim aktorskim wzorem, choć Debby Ryan jest kolejna. Debby jest naprawdę fajna, szczególnie, że była na Disney'u tak długo. Miło mieć kogoś na kogo patrzy się w ten sposób.


Sekret numer pięć: Największym lękiem Peyton są podróże!
Jest to opowieść o moim najbardziej irracjonalnym lęku. To wszystko jest o czymś, o czym mój wujek powiedział mi jakiś czas temu. Mój wujek dorastał w Nowym Jorku i kiedyś był zatrzymany w metrze przez 4 godziny. Został zatrzymany w pociągu pomiędzy stacjami, więc musiał wyjść z wagonu, kiedy był pod ziemią - i potem musiał iść wzdłuż torów by dostać się do ochrony. Teraz mam ogromny strach przed utknięciem w metrze! Nienawidzę tego. Nie boję się ciemności ani czegokolwiek, ale nie chciałabym zostać zatrzymana pod ziemią w środku niczego!

Sekret numer sześć: Jej ulubiona bohaterka Disney'a to Mulan!
Jestem wielką fanką Disney'owskich filmów i księżniczek. Disney'owskie filmy zawsze są niesamowite! Obejrzałam niedawno po raz pierwszy Mulan i naprawdę mi się spodobało. Prawdą jest, że Mulan to moja ulubiona bohaterka! Ona jest fantastyczna. Myślę, że ona wygląda świetnie i kocham sposób w jaki może skopać tyłek. Dorastałam z dwoma braćmi, więc wiem jak sobie radzić - dokładnie tak jak Mulan. Ona jest bardzo, bardzo fajną kobietą.


Sekret numer siedem: Peyton chciałaby mieszkać w Europie!
Jeśli mogłabym przeprowadzić się do innego miasta na świecie, wybrałabym Paryż. Zawsze chciałam zwiedzić Paryż. Mam dużą obsesję na punkcie czekoladowych croissantów i chciałabym spróbować tam jednego. Nigdy nie byłam we Francji, ale słyszałam, że jest świetny na zakupy i bardzo podoba mi się myśl o paryskiej kulturze. To takie eleganckie miasto. Chciałabym założyć beret i tułać się po ulicach. To byłaby rozkosz!

Sekret numer osiem: Ostateczny dzień Peyton dotyczy baletu!
Jeśli miałabym gdzieś pójść i zrobić coś ostatecznego dnia, udałabym się na brunch z moją rodziną. Po wszystkim, poszłabym obejrzeć film - ale dzień również obejmowałby kilka form ćwiczeń. Ostatnio, bardzo zadowalają mnie zajęcia z ćwiczeń z udziałem baletu. Jestem najbardziej nieelastyczną osobą na świecie, ale te zajęcia są świetne, ponieważ niedużo pozycji baletowych zostało włączonych do tych ćwiczeń. Mam nadzieję, że w końcu zrobię szpagat!


Sekret numer dziewięć: Telefon Peyton to jej cenione posiadanie!
Mam obsesję na punkcie swojego telefonu. Prawdą jest, że nie wiem czy mogłabym bez niego żyć! Mój telefon chodzi ze mną wszędzie gdzie pójdę i moje rachunki stały się ogromne, co jest trochę przerażające. Moi rodzice powiedzieli mi na drugi dzień, "Racja, musimy dostać nieograniczoną transmisję danych dla Peyton, ponieważ to wymyka się spod kontroli!" Zawsze jestem na Instagramie i Twitterze, więc moje użycie transmisji danych jest trochę wysokie. W Jessie moja postać ma dostać pracę, ponieważ jej rachunek za telefon jest zbyt duży i musi nauczyć się brać za siebie odpowiedzialność. Myślę, że jestem bardzo podobna do mojej postaci w ten sposób!

Sekret numer dziesięć: Ikoną mody dla Peyton jest aktorka!
Kocham modę i jestem wielką fanką Plotkary, dlatego moją ikoną mody jest Blake Lively. Zawsze uwielbiam stroje Blake, które ubiera w serialu - i jest naprawdę świetna również w realnym życiu. Zawsze wyczekuję na jej codzienne outfit'y na Instagramie i Pinterest! Blake niedawno urodziła dziecko, ale nadal wygląda idealnie. Ona jest niesamowita! Uwielbiam czerpać inspirację z tego co nosi i włączam to do moich własnych strojów - ale oczywiście, mam także swój styl. Jak mogłabym opisać moje poczucie stylu? Myślę, że jestem mieszanką Olivii Palermo i Blake Lively z niewielką domieszką mojego własnego!

Co sądzicie o aktorce? Jesteście choć trochę do niej podobne czy raczej zupełnie przeciwne?

5 komentarzy: