piątek, 7 sierpnia 2015

SUMMER DRINK - Mako Mermeids

Nie da się ukryć, że na dworze panuje okroooopna duchota! Nic, tylko schować się gdzieś w cieniu i na przykład popijać coś pysznego i orzeźwiającego. Oto jestem i przychodzę do was z pysznym letnim drinkiem "Błękitna Laguna" a'la "Syreny z Mako". Napój robi się w zaledwie kilka minut także... Zapraszam!

Pomysł na stworzenie takiego drinka zaczerpnęłam z bloga Dżesiki, ale żeby nie było zbyt prosto, to moją wersję postanowiłam przedstawić w wideo, do którego was później zaproszę.
Składniki, jakie ja przygotowałam to:
* woda gazowana
* woda o smaku cytrynowym/limonki
* cytryna
* kostki lodu
* Curracao
* listki mięty (o których nie wspomniałam w filmiku)
 Resztę możecie obejrzeć na filmiku
 

3 komentarze:

  1. Postaram się coś z tego ztworzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy przypadkiem curakao to nie jest alkohol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być i zwykłym barwnikiem i alkoholem (20%) :)

      Usuń