czwartek, 28 maja 2015

Książka Ruggero w Polsce?

Polscy fani Violetty mogą czuć się szczęśliwi ponieważ nareszcie dostają to, o czym od dawna marzyli. Cała masa akcji na portalach społecznościowych i prób okazania naszego uwielbienia dla całej obsady serialu nareszcie przekładają się na spełnianie naszych próśb. Doczekaliśmy się już pierwszych koncertów Violetta Live, całej masy gadżetów związanych z serialem, dwóch solowych płyt Lodoviki Comello, a także polskich wersji książek Tini i Lodo "Po prostu Tini" oraz "Cała reszta nie ma znaczenia". Czyżby nadeszła pora na Ruggero?


Fani Ruggero mogą powoli zacząć się ekscytować, ponieważ 20 maja Dom Wydawniczy REBIS (to samo wydawnictwo, które przetłumaczyło dla nas książkę Lodo) ogłosiło na swoim facebookowym profilu, że być może już w czerwcu na półki w księgarniach trafi polska wersja "Mi Piace!"



No dobra. A teraz news dnia - REBIS może wyda książkę Ruggero Pasquarelli! W czerwcu!
Posted by Dom Wydawniczy REBIS on 20 maja 2015





Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Ruggero Pasquarelli (@ruggeropasquarelli)

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Ruggero Pasquarelli (@ruggeropasquarelli)

Cieszycie się z tej wiadomości? Chcecie, żeby książka Ruggero została wydana w Polsce? Kupicie ją?

28 komentarzy:

  1. Zapraszam serdecznie na mojego nowego bloga, poświęconego serialowi "Dziewczyna poznaje świat!" http://dziewczynapoznajeswiat.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam ale na jednym blogu mianowicie www.disney-polska-violetta-polska.blogspot.com jest identyczny nagłówek . Czy nie mieliście pomysłu na swój własny?
    Proszę o usunięcie nagłówka i wymyślenie własnego . Z góry dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to oni skopiowali ten nagłówek!
    Ten blog ma go od dawna, a temten istnieje niecałe dwa miesiące, natomiast tutaj yen nagłówek jest dużo dłużej, niż tamten blog istnieje. Jesteś żałosna Olka, to niech oni wymyślą swój nagłówek, a nie skopiowali ten, głupota ludzka w głowie się nie mieści :D Dlaczego mają usuwać swój nagłówek, mieli na niego pomysł i stworzyli własny, czyli ten, a to tamten blog go skopiował! Myślisz sobie, że jesteś niewoadomo jaka super, że zwróciłaś na to uwagę, a tak naprawdę nic nie wiesz!! Ten blog ma ten nagłówek od dawna, a ten twój to skopiował i dlaczego teraz ten blog ma go usuwać, skoro to jest ich nagłówek?! Nawet ich nazwa jest na tym nagłówku, a tamten blog to Violetta&Disney, a nie Disney Polska, jesteś po prostu głupia, żeby takie coś pisać i oskarżać, że skopiowali swój własny nagłówek!! LOL !!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona tylko zwróciła uwage przecież to nic złego. A ty na nią naskakujesz. Pozatym ona napisała to grzecznie. Niepisała,że ktoś jest żałosny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znalazłam ten nagłówek w internecie a nie na tym blogu, to po pierwsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że rozbawiło mnie to, że oskarżacie nas o takie rzeczy, jak skopiowanie nagłówka. Nasi czytelnicy dobrze wiedzą, że był on u nas bardzo długo. Poza tym na pierwszej karcie jest nazwa Disney Polska, więc to chyba jasne, że nagłówek należy do nas, skoro blog posiada taką samą nazwę.

      Usuń
  8. Alr czytasz tego bloga więc nie ma pewności, ale nawet jeśli znalazłaś go w internecie to powinnaś spytać się autorki czy możesz go dodać na swojego bloga, a nie kopiujesz.. -,- zresztą to głupie, że napisałam ten komentarz a Wy od razu go widzicie, to znaczy, że codziennie wchodzicie na tego bloga i jak zobaczyliście że jest nowy komentarz to czytacie, czy macie inne wyjaśnienie? -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie ma co się sprzeczać. Jak widać niektórym się nudzi i próbują zrobić z czegoś problem, mimo że wszyscy dobrze wiedzą, że nagłówek należał do nas. :)

      Usuń
  9. Jesteście jakieś żałosne, a wy co nie "czatujecie" na komentarze? Jestem stałą czytelniczką bloga http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/ i jest na prawdę dużo lepszy od waszego! A teraz znalazłam wasze konto na Twitterze wchodzę w tego bloga i czytam post, patrzę a tu obrażają mój ulubiony blog. Jak autorka bloga http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/ mówi, że znalazła nagłówek czyli to zdjęcie w internecie to tak jest. Za chwilę ogłoszę to na blogu http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/ aby pokazały wam który blog jest na prawdę najlepszy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy... :D Dlaczego mnie to już nie dziwi?
      Proszę bardzo, ogłaszaj co tylko zechcesz. My się nie bawimy w żadne konkurencje. Mówię serio, jeżeli komuś się nudzi i szuka rozrywki to na pewno nie tutaj, bo ani ja, ani żadna z pozostałych administratorek nie będzie grała w tą dziecinną zabawę. :)
      Nie zmieniłam zdania co do tego, że nagłówek został skradziony. Pozdrawiamy! :)

      Usuń
    2. Wchodząc na bloga zauważyłam, że po prawej stronie znajduje się znak "Polecany blog w całej Europie!". No cóż, po co zamierzacie konkurować z naszym, mało znanym, skoro o Waszym wie prawie cała Europa? :"D :'D

      Usuń
    3. Oni nie konkurują a co zazdrosna...?

      Usuń
    4. "Aby pokazały wam który blog jest na prawdę najlepszy!!!!!". Czy to nie jest konkurencja? :)
      Absolutnie nie. My osiągnęłyśmy z dziewczynami sukces i z niego jestem bardzo dumna, więc nie mam powodów do zazdrości. :D

      Usuń
  10. Co cię dziwi :-) haha żałosna jesteś http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/2015/07/wyniki-konkursu-na-adminke.html?showComment=1437500216293#c2826498178587373450 Ten blog jest lepszy niż wasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu się dzieje , widzę , że podstawówka opanowała post. Kasia masz rację , nie warto wtrącać się do nich. Wszyscy dobrze wiemy , że nagłówek należy do Was.
    Ślę całusy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z wami zerkam czasem na http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/
    I jest na serio spoko:-) Wasz blog jest dziwny a tak w ogóle znalazłam identyczny nagłówek w sieci!

    OdpowiedzUsuń
  13. HAHA, a to dziwne bo ja mam akurat 17 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro nagłówek był wasz i tak się przy tym upieracie to czemu go zmieniłyśćie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ tamten nie był już aktualny. Z racji tego, że nie było nas przez pewien czas i wróciłyśmy postanowiłam zmienić nagłówek, bo wcześniejszy przyznam szczerze mi się już znudził. ;)
      I ja też mam pytanie. Dlaczego dziewczyna z bloga DPVP napisała FAŁSZYWY KOMENTARZ, o tym, że ponoć "ukradliśmy nagłówek" (który należał do nas) dopiero 21.07. Przecież mamy go tak długo, a z tego co widziałam autorka wcześniej zostawiła u nas komentarz, że zaprasza na swojego bloga. Nie wydaje Ci się to dziwnie? A poza tym, nasza nazwa jest na tym nagłówku. :D

      Usuń
    2. Zaprosiła na bloga, bo jakoś nie zabardzo przejmowała się tym że macie taki sam nagłówek, a żadna nie napisała, że ukradłyście. Ale skoro zmieniłyście nagłówek, to czemu piszecie na ten blog takie rzeczy i je oskarżacie skoro problem zniknął? Nie rozumiem tego

      Usuń
  15. Czytam tamtego bloga i tego i kocham 2 tak samo. Ten nagłówek był u was pierwszy i nawet pisałam do autorki w jednym z komentarzy ze ten nagłówek jest wasz i... usunęła komentarz. Ona nie wie ze to ja pisałam ponieważ zaznaczyłam anonima. Z tego wynika ze autorka tamtego bloga skopiowała od was nagłówek, ponieważ się bała. TEN NAGŁÓWEK JEST I BYŁ WASZ A TAMTA OSOBA WIDOCZNIE NIE UMIE TWORZYĆ WŁASNEGO!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale nie jejku ja na prawdę znalazłam to w internecie i ja nie skasowałam komentarza moze to jedna z moich adminek. Nie dawno zorientowalam się ze macie taki sam nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mówię, że skopiowałaś, ale jest taki sam. Ja na nic z tym nie zrobię, ale następnym razem się zapytajcie czy możecie go wziąć. A teraz najlepiej zróbcie własny bo wiele czytelników może od was odejść (ja nie odejdę, ale mówię na przyszłość)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszamy w tym lub na początku następnego tygodnia powinien pojawić się nowy NASZ (sprawdzimy dokładni wszystko) nagłówek.
    Przepraszam za moich czytelników, po prostu nie dawno się zorientowałam że macie taki sam nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikt z nas nie chciał nikogo zastraszać, oskarżać o kradzież itp. Jak już wyżej napisałam, i tak zamierzałam zmienić nagłówek, więc wystarczyło napisać,czy można wciąć od nas ten. Na pewno sprawa wyglądałaby całkiem inaczej. No cóż, ale wierzę, że znalazłaś to w Internecie. Mimo wszystko cieszę się, że sprawa się wyjaśniła.
    Nagłówek robiłam w PhotoScape, więc jeżeli chcesz możesz stworzyć sobie taki (ruchomy) :)

    OdpowiedzUsuń