czwartek, 7 maja 2015

Plotki na temat Teen Beach 2

Po ujawnieniu informacji, że będzie kolejna część Teen Beach Movie, w sieci pojawiło się mnóstwo plotek na temat fabuły i aktorów,  jacy pojawić mają się w drugim sezonie. Do premiery filmu w Polsce jeszcze daleko dlatego przeczytajcie kilka plotek na jego temat. Czy aby na pewno wszystkie były prawdziwe?


Plotki na temat Teen Beach 2:  
  •  Tanner i Lela mają znaleźć się w świecie McKenzie i Brady'ego. 
  • Brady i McKenzie będą zaniepokojeni tym, że ich przyjaciele pojawili się w prawdziwym świecie.
  • Dramat zacznie przynosić skutki, gdy Tanner i Lela dowiedzą się, że są postaciami fikcyjnymi.
  • Lela nie będzie chciała wracać do filmu.
  •  Przyjaźń może znaleźć się w poważnym niebezpieczeństwie, jeżeli Mac i Brady nie zdołają przekonać znajomych do powrotu.
  • Lela przejdzie metamorfozę wewnętrzną. 

Pamiętajcie, że to tylko plotki, które nie muszą się pokryć z prawdą. 



Co sądzicie o tych plotkach? Czy wy też nie możecie się doczekać drugiej części?

4 komentarze:

  1. Tak szczerze mowiac, zawsze sie zastanawialan jaki film jest moim ulubionym. Lubie wiele ale nie moge wybrac jednego. Gdy przeczytalam tytul tego postu od razu pomyslalam "o cos o moim ulubionym filmie" i gdy teraz pomysle jak kiedys sie wciagnelam go ogladajac, bez wątpienka stwierdzam ze jest moim ulubonym. Pamietam jak w dniu jego premiery odliczlam minuty by go zobaczyc. Czekalam na niego kilka dni i ciagle ustawialam sobie w telefonie przypomnienia. Czekam z niecierpliwoscią na drugą czesc i mam nadzieje ze milo mnie zaskoczy :) na pewno bedzie duzo wciahających scen, jeszcze lepszych niz w pierwszej czesci

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe informacje fajnie że zrobiłaś o tym post!! teen beach movie najlepszy film na świecie i jeszcze Ross tam wystepuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm. oglądałam poprzednią serie 2 lata temu i bardzo mi się spodobała. Na początku nie wiedziałam ze az tak bardzo sie w to wkręce i na każdej reklamie czekałam az zacznie leciec kolejna czesc. Nigdy jakos nie lubiłam reklam a teraz tak sie wkreciłam ze ta reklama trwała wiecznie. Lecz teraz przychodzi nowa czesc mojego prawie ulubionego filmu. Tak jak poprzedni chyba bedzie emitowany w Polsce. A na dodatek jeszcze we wrzesniu, kiedy bedzie mogli zasiasć przed telewizory i pooglądać wakacje, które już mieły. Mam wielką nadzieje, że beedxzie ta czesc tak samo wciagająca i znajdzie sie w niej wioecej ciekawych scenek. Juz nie moge sie doczejkac. Na sam koniec dodam ze piszesz super posciki :)

    OdpowiedzUsuń