piątek, 8 maja 2015

Olivia Holt w Blog na cztery łapy

Olivia Holt zagrała gościnnie w jednym z odcinków Blog na cztery łapy. Pojawił się zwiastun odcinka, w którym wystąpiła.

Nie dawno ukazał się zwiastun odcinka w którym zagrała Olivia. 17-latka wcieli się w nastolatkę o imieniu Jackie, która ma swoje reality show i w którym płaci za wykonanie dziwnych zadań. Stan wpadł na pomysł aby ślub jego i księżniczki (tzn. jego wybranki) pojawił się w programie  „Wacky Jackie''.  Za pieniądze zdobyte w programie mogą urządzić ślub.

Nie spodziewałam się, że Olivia wystąpi w Blog na cztery łapy. Odcinek zapowiada się ciekawie. Chętnie bym już go obejrzała.

Co sądzicie o zwiastunie? Podoba Wam się?

2 komentarze:

  1. Wiecie ze Tini jest chrzestną, jeśli nie zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziecie wiecej informacji http://violettaswiatmody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę doczekać się odcinka z udziałem Olvii Holt bo zapowiada się super zabawa. Skoro o zabawie mowa zabawie w zwiastunie widać, że odtwórczyni Lindy z serialu To nie ja świetnie się bawiła na planie Blogu na Cztery Łapy.

    OdpowiedzUsuń