poniedziałek, 18 maja 2015

[WYWIAD] Lodovica Comello - „Jestem wielką fanką mody!”

Moda w dzisiejszych czasach jest bardzo ważna. To właśnie na nasze style najczęściej zwracamy uwagę. Szczególne zainteresowanie znajduje się wśród popularnych osób, które zawsze muszą dobrze wyglądać. Najmodniejsze kolekcje, ciekawe i oryginalne dodatki, buty, torebki, sukienki... co najbardziej w modzie podoba się włoskiej artystce- Lodovici Comello, bohaterce serialu "Violetta"?

Lodovica Comello gra Franceskę w Violetcie. A oto jej opinie na temat mody:

Jak oceniłabyś stopień Twojego zainteresowanie modą, Lodovica?
Jestem wielką fanką mody. Uwielbiam śledzić aktualne trendy i obserwować, jak zmieniają się w zależności od pór roku. Myślę, że dla osoby pracującej w branży rozrywkowej, konieczne jest, aby nadążać za trendami, bo to interesuje opinię publiczną – ale dla mnie jest to po prostu wielka przyjemność. To zawsze było coś, co mnie interesowało.

Kto jest dla Ciebie ikoną mody?
Jestem wielką fanką serialu Plotkara. Kocham wszystkie stroje, które noszą aktorki w tym serialu. Blake Lively to pod tym względem moja absolutna faworytka. Myślę, że ona ma niesamowite wyczucie stylu. Śledzę też wiele blogerów modowych, dzięki którym jestem na bieżąco z panującymi trendami. Jest taka włoska blogerka Chiara Ferragni – uwielbiam ją. Aha, i aktorka Olivia Palermo. Ona też jest dla mnie modową ikoną.
PLOTKARA 
Narratorem serialu jest bloggerka Plotkara o nieznanej tożsamości. Opisuje ona skandaliczne życie uczniów prywatnej szkoły w Nowym Jorku. Serial rozpoczyna się powrotem Sereny z tajemniczego pobytu w szkole z internatem w Connecticut.  Nikt nie wie dlaczego wyjechała i po co wróciła. Serial kończy się na 6 sezonie, kiedy widzowie dowiadują się kto jest plotkarą. Ostatnia scena pokazuje losy głównych bohaterów 5 lat później.
*Link do BLOGA o którym wspomniała Lodo: KLIK

Jak można opisać styl ubierania Twojej postaci w serialu Violetta?
Styl mojego bohatera zmieniał się na przestrzeni lat. Francesca ma bardzo specyficzny charakter. Jest słodka i romantyczna, dlatego grając ją, muszę nosić stroje, których nie zakładam w prawdziwym życiu. W drugim sezonie Francesca chodziła w butach do tańca, w trzecim sezonie w obuwiu sportowym i odzieży sportowej – natomiast mój prywatny styl jest bardziej wyrazisty, trochę rockowy, może też nieco prowokacyjny.

Jaki wpływ masz na garderobę Twojej serialowej postaci?
Mamy pewien wpływ na strój naszych bohaterów, jednak musimy pamiętać, że na planie nie ubieramy siebie – wkładamy stroje postaci, które gramy! Na początku każdego sezonu zazwyczaj proponują nam ogromny wybór ubrań dla każdej postaci, a jeśli coś komuś bardzo nie pasuje, możemy o tym powiedzieć. To ważne, by każdy czuł się komfortowo, pracując na planie. Zawsze więc mamy mówić, jeśli jakiś konkretny strój wybitnie nam nie leży.

Wolisz kupować ubrania w dużych sklepach na głównych ulicach czy w ekskluzywnych butikach?
Jeśli chodzi o duże sklepy uliczne i butiki znanych projektantów, lubię zaglądać i tu, i tu. Butiki mogą być droższe, ale często można znaleźć tam unikalne rzeczy, niedostępne nigdzie indziej. Lubię szukać wszędzie, ale gdybym miała wybrać jedno miejsce, to wskazałabym butiki znanych projektantów. One są najlepsze, ponieważ jakość ubrań jest tam o wiele lepsza niż w innych sklepach. Ale lubię też zwykłe sklepy. Lubię czuć się piękne i wygodne, cokolwiek bym nosiła. To jest dla mnie najważniejsze. Tak długo, jak czuję się w czymś piękne i komfortowo, nie obchodzi mnie, gdzie to kupiłam.
 Kurtka zrobiona została dla Lodovici przez projektanta z Buenos Aires, Roberto Sanchez. Włoszka po raz pierwszy wystąpiła w niej w swoim teledysku do piosenki I Only Want To Be With You. W niej również gra swoje koncerty na LodoLiveSama Lodo twierdzi, że kurtka jest wyjątkowa. Bardzo podobają się jej wykończenia czyli agrafki i ćwieki. Gwiazda uwielbia electric blue!

Jaki element garderoby każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie?
Mam wskazać tylko jedną niezbędną pozycję?! Myślę, że jedną z kluczowych rzeczy, jakie każda dziewczyna powinna mieć, są wygodne buty. To z pewnością niezbędne! Jestem też wielkim fanem różnych akcesoriów, więc moja szafa jest wypełniona między innymi szalikami, którymi upiększam moje stroje. Mam też mnóstwo cienkich chust we wszystkich kolorach i wzorach. Uwielbiam je!


FINAŁ SERIALU „VIOLETTA” JUŻ 12 CZERWCA O 16:00
TYLKO W DISNEY CHANNEL!

„VIOLETTA LIVE” WRACA DO POLSKI W SIERPNIU.
BILETY W SPRZEDAŻY NA WWW.LIVENATION.PL

1 komentarz:

  1. Super wywiad. Zainteresował mnie ten serial PLOTKARA. Mogłabyś zrobić o nim notkę czy coś w tym stylu, albo chociaż podrzucić link do niego.

    OdpowiedzUsuń