środa, 6 maja 2015

Lodovica Comello w Dzień Dobry TVN

Jak pewnie wiecie Lodovica Comello ponownie odwiedzi Polskę. Na stronie Dzień Dobry TVN pojawiła się wiadomość, że  Włoszka pojawi się w programie.
Lodovica raz już odwiedziła Polskę. Obiecała, że wróci na podpisanie płyt czy książek. Jak już pewnie wszyscy wiecie, spotkanie odbędzie się 9 maja o godzinie 14:30 w Empiku w Warszawskiej galerii Arkadia.   Dzień Dobry TVN na swojej stronie poinformowało, że Włoszka pojawi się w programie. A o to co piszą:
Lodovica Comello, gwiazda serialu Violetta, będzie gościem Dzień Dobry TVN w najbliższą sobotę! 9 maja zapraszamy wszystkich na spotkanie z Lodovicą w Cafe TVN (na rogu ul. Marszałkowskiej i Hożej) w Warszawie. Lodo czeka na Was od 9.00 do 10.30! Będziecie? :-)
Ja się bardzo cieszę, że Lodovica pojawi się w programie ponieważ nie jadę na spotkanie z nią, bo do Warszawy mam daleko. Na pewno będę oglądała program, a na blogu pojawi się post, w którym opiszę co Włoszka powiedziała.

Co sądzicie o tym że Lodovica pojawi się w programie? Cieszycie się?

5 komentarzy:

  1. ja niestety też nie jadę na spotkanie więc na pewno obejrze odcinek z Lodo

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie to że nie zobaczę się z Lodo ponieważ musiałbym przejechać całą Polskę moja radość była by jeszcze większa ale i tak już jest ogromna. Pamiętam moją pierwszą reakcję gdy zobaczyłam że Lodo do nas przyjedzie pobiegłam do mamy krzycząc Lodo przyjedzie będzie w Dzień Dobry TVN i dzwoniąc do przyjaciółki krzycząc to samo :D. Tak nigdy tego nie zapomnę. Zapewne w wywiadzie opowie trochę o koncertach (może coś zdradzi o LodoLive w Polsce), biografii i oczywiście Mariposie. Bardzo dużym plusem jest fakt iż Polscy fani dowiedzieli się o tym wcześniej i mogli zaplanować dojazd, nocleg itp. oraz to że spotkanie odbywa się w sobotę! Wtedy z pewnością wszyscy albo będą pod studiem albo przed telewizorami. Gdy Lodo przyjechała 1 raz do Polski nie chciałam iść do szkoły by zobaczyć ją w TV i zadać jej pytanie na chacie :D. Mam nadzieję że wszyscy którzy będą na spotkaniu z Lodo będą się dobrze bawić uściskają ją mocno a Lodo nas nigdy nie zapomni i będzie często przyjeżdżać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to spotkanie jest spełnieniem marzeń każdej jej fanki. Co prawda nie wszyscy mogą na nie pojechać ze względu na dojazd , ale moim zdaniem Warszawa to dobre miejsce na spotkanie , gdyż jest w centrum Polski. Fajnie ,że można sobie z nią zrobić zdjęcie czy też o coś zapytać. To niezwykła okazja.A to , że wystąpi 9 maja w programie telewizyjnym i to polskim - jeszcze lepiej ! Tylko szkoda iż ja nie zobaczę mej idolki w ten dzień. Ale mówi się trudno . wierzę, że będzie kolejna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie. Tylko szkoda,że mieszkam 5h od Warszawy. Zazdroszczę osobom, które mieszkają w naszej stolicy. DDTvn polubiło Lodo, bo już drugi raz będzie u nich :-D. Cieszę się,że ona staje się sławniejsza w naszym kraju i coraz więcej telewizji chce,aby u nich wystąpiła. Był już przecież materiał o nagrywaniu teledysku z Szymonem w PnŚ i wywiad z nią w DDTvn. Fajnie,że będzie podpisywała wcześniej, bo pewnie niektórzy nie mogli o 14:30, a ja tak strasznie żałuję, że mnie tam nie będzie. No, ale cóż trochę mi szkoda, ale muszę to jakoś przeżyć.:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy wiadomo, że Lodo przyjedzie do innych miast?

    OdpowiedzUsuń