niedziela, 8 marca 2015

[RECENZJA] Album i PhotoBook VIOLETTA

Nie wiem jak u Was, ale u mnie zdjęcia są rzeczą sentymentalną. Patrząc na niektóre z nich, przypominam sobie szczególne, wyjątkowe momenty, które były dla mnie ważne. Zawsze wywołują szczery uśmiech na twarzy. Może to dlatego w domu, mam aż sześć albumów zdjęciowych, w pełni wypełnionych fotografiami. Dzięki Disneyowi 'moja kolekcja' poszerzyła się o kolejny, tym razem violettowy. Jak się okazuje, jest on najlepszy pod względem jakości i całej reszty. W paczce znalazła się również książka PhotoBook, która również mnie urzekła! Poznajcie moją opinię na temat tych dwóch przedmiotów...

ALBUM ZDJĘCIOWY 
Zacznę może od tego, że byłam mile zaskoczona jakością, o czym zresztą wspomniałam już na początku. Rzecz jest bardzo masywna, w grubej okładce z pięknymi wzorkami. Uśmiechnięci główni bohaterowie- Violetta i Leon, wokół których zostały narysowane słodkie elementy jak gwiazdki, kwiatki czy serca, w zupełności zachęcają nas do zakupu owej rzeczy. Całość jest w kolorze charakterystycznym dla serialu- fiolet i róż. Tył okładki również przyciąga uwagę. Co prawda nie ma na nim postaci, ale są fantastyczne obrazki jak słuchawki, tablica z napisem "Buenos Aires" czy "Madrid". Wszystko wygląda naprawdę genialnie. Jeżeli miałabym ocenić wygląd, z pewnością postawiłabym wysoką ocenę.

Duży plus dałabym także, za wielkość. Album nie jest ani za duży, ani za mały. W środku znajduje się prawie 200 miejsc na fotografie! Na każdej stronie zmieszczą się dwa zdjęcia. Co więcej u mnie z tyłu książki znalazła się też biała koperta z zakładkami na obrazki. Po dokładnym przeliczeniu wyszło ich dokładne 200, z czego na jednej takiej zakładce można zapisać podpisy na 2 zdjęcia. 
Podsumowując:
Album wywarł na mnie jak najbardziej pozytywne wrażenie. Z pewnością mogę go Wam polecić. Głównym atutem jest tutaj jakość, która jest fenomenalna. Gruba okładka i masywna całość z pewnością sprawią, że ten przedmiot wytrzyma kilka dobrych lat i na pewno pomieści wiele fotografii. Muszę Wam przyznać, że z tej rzeczy była szczególnie zadowolona moja mama, która od razu po otworzeniu paczki wypełniła album zdjęciami. 


PHOTOBOOK VIOLETTA 
Ta książka dedykowana jest przede wszystkim osobom, które lubią oglądać zdjęcia i zdobywać nową wiedzę na temat aktorów z serialu. Jak sam tytuł wskazuje, w środku czeka na Was mnóstwo fotografii, w większości nigdzie wcześniej niepublikowanych. Nie zawiodą się również Ci, którzy wolą poczytać niż oglądnąć, bowiem prawie na każdej stronie znajdziecie jakąś krótką notatkę. Książka ta trochę przypomina mi : "Violetta. Za kulisami", również z firmy Egmont. Jej recenzje znajdziecie TUTAJ.  Wszystkie fotografie umieszczone w książce wprowadzają nas w 2 sezon fioletowego serialu, z czego jestem bardzo zadowolona.
W PhotoBook zostali opisani : Mercedes Lambre, Cande Molfese, Diego Dominquez, Martina Stoessel, Jorge Blanco, Alba Rico i Xabi Ponce de León, Lodovica Comello, Valeria Baroni, Samuel Nascimento, Ruggero Pasquarelli, Facundo Gambande oraz Nicolas Gernier. Dla każdego z nich poświęcone jest kilka stron, których łącznie jest 95. Poza tym w środku czeka na Was też kilka innych rozdziałów jakimi są: Niezwykła grupa czy Za kulisami. 
Podsumowując: 
Książka jest fenomenalna, jak wszystkie inne z firmy Egmont. Poszczególne kartki są wspaniale ozdobione różnymi elementami i oczywiście zdjęciami, które mnie urzekły! Wszystkie z nich są w żywych kolorach, prócz dwóch, umieszczonych na początku i końcu. Produkt jak najbardziej wart jest swojej ceny. Podobnie jak album, również polecam. ♥
PHOTOBOOK: KUP

Posiadacie któryś z tych rzeczy? Jeżeli tak co o nich myślicie? Czy macie podobne zdanie do mojego?

1 komentarz: