sobota, 28 marca 2015

Wielki powrót pana Mosebyego ! [Jessie&Nie ma to jak hotel]

Wielka gratka dla fanów seriali Nie ma to jak hotel i statek! Niezapomniany Pan Moseby znowu zagości na naszych ekranach! Co prawda jest to jedynie epizodyczny występ, ale nie da się ukryć, że to wspaniała wiadomość! Ja sama byłam ogromną fanką tych produkcji, i towarzyszyły mi przez sporą część "dzieciństwa" więc, aż miło mi się zrobiło na sercu, gdy dowiedziałam się, że znowu zobaczę na ekranie niezastąpionego Philla Lewisa!


Kto nie pamięta śmiesznego kierownika hotelu, który non stop musiał poskramiać niesforne bliźniaki, które bardzo skutecznie uprzykrzały mu życie i utrudniały funkcjonowanie kolejno hotelu oraz statku, czyli miejsc pracy Mosebyego. Przez wiele lat zarówno serial jak i niezastąpiony Phill Lewis dostarczali nam ogromną dawkę pozytywnej energii, a już niebawem czeka nas małe zjednoczenie obsady tego serialu!



Phill Lewis znowu wcieli się w rolę Mariona Mosebyego, aby zagościć na naszych ekranach w jednym z odcinków Jessie. Jak wiemy, główną bohaterkę tego serialu odgrywa Debby Ryan, która wcześniej pracowała z Phillem na planie serialu Nie ma to jak statek. Tak więc choć nie będzie to ponowne spotkanie Mariona i Bailey, to i tak miło będzie zobaczyć te dwójkę ponownie razem na ekranie. 


Phill Lewis pojawi się w odcinku “Karate Kid-tastrophe”, w którym to Jessie będzie się borykać ze zbuntowaną Emmą, oraz resztą zwariowanego rodzeństwa. Brzmi znajomo? Być może Mosebey, który przez wiele lat musiał radzić sobie z Zackiem i Codym, udzieli Jessie kilku porad na temat poskramiania młodzieży? Jedno jest pewne - w odcinku z Lewisem nie zabraknie poczucia humoru, dobrej energii i zabawy! Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się go doczekać!





Cieszycie się, że znowu zobaczycie pana Mosebyego? Lubiliście go w poprzednich serialach? Oglądaliście Nie ma to jak hotel i statek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz