poniedziałek, 30 marca 2015

Kolejny koncert w Polsce!

Sprawdzając skrzynkę mailową natknęłam się na bardzo ciekawą wiadomość, która dotyczy PIĄTEGO KONCERTU VIOLETTA LIVE W POLSCE!
Jeśli chcecie poznać szczegóły wydarzenia, rozwińcie post!


Za nami już dwa koncerty w Łodzi. Widocznie aktorom bardzo się spodobało! Dotychczas wiedzieliśmy o kolejnych dwóch koncertach w Warszawie i Krakowie, jednak dzisiaj wyszła kolejna informacja o następnym Violetta Live w drugiej stolicy naszego państwa!

Data, czas i miejsce wydarzenia
26 sierpnia 2015 r. - KRAKÓW, Tauron Arena, godz. 19:00

Sprzedaż rusza TUTAJ 1 KWIETNIA (ŚRODA) O GODZINIE 10, KOSZTY BILETÓW BĘDĄ IDENTYCZNE JAK NA POZOSTAŁE EVENTY!

LiveNation mówi:
"Martina Stoessel kontynuuje trasę koncertową po Polsce, zdobywając serca fanów i bijąc kolejne rekordy popularności! W związku z ogromnym sukcesem dotychczasowych koncertów w Łodzi oraz niesłabnącym zainteresowaniem biletami na trasę „Violetta Live” 2015, The Walt Disney Company organizuje kolejny – już piąty w Polsce – koncert Martiny"



Każda z nas liczyła na kolejne koncertowe miasto, Wrocław, Gdańsk, a może Poznań. Jednak zapadła decyzja, że odbędą się dwa koncerty w Krakowie. Tak czy inaczej powinniśmy się cieszyć, bo jeszcze NIGDZIE nie zwiększono liczby koncertów! Te w Łodzi były ogromnym sukcesem i powinniśmy podziękować za ten sukces wszystkim, którzy się do tego przyczynili. Niedługo dodam post z relacją i będziecie mogli zobaczyć na filmach oraz zdjęciach co działo się na Atlas Arenie w zeszłą niedzielę.

Cieszycie się? Jedziecie? A może kupiliście już bilety na inne dni?
Ja osobiście byłam już na koncercie, ale wybieram się jeszcze raz z kuzynką i jestem przeogromnie szczęśliwa z tego powodu. Pochwalcie się i Wy!

2 komentarze:

  1. Ja jadę na ten co jest jako pierwszy w Krakowie, ale pomyślałam że z przyjaciółką zrobimy wyprzedaż i zarobimy na kolejny koncert w Krakowie! :):) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w Łodzi , ale chciałabym pojechać jeszcze raz, więc rozważę to :D

    OdpowiedzUsuń