sobota, 7 marca 2015

CRECIMOS JUNTOS - 2 płyta Violetta3!

Argentyńscy fani już dawno temu pożegnali fioletowy serial jakim jest Violetta. Jak wiecie dotąd z trzeciego sezonu ukazała się  jedna płyta "Gira Mi Canción" czyli "Trasa mą piosenką". Na owym albumie znajdowała się tylko część utworów. Co natomiast z resztą m.in popularnym finałowym kawałkiem "Crecimios juntos" czy "Mi princesa"? Na to pytanie odpowiedź już znamy, bowiem  za niedługo do sprzedaży trafi nowa, druga płyta promująca Violettę 3! Więcej w poście.
Sam wygląd nie zrobił na mnie wielkiego wrażenia. Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś lepszego, jak na ostatni krążek z serialu, który okazał się być fenomenem. Ja osobiście gdybym miała możliwość zaprojektowania okładki na pewno umieściłabym tam wszystkich aktorów, albo przynajmniej głównych bohaterów. Okładka z całą różową Violettą, tylko z białym napisem, wydaje mi się być tą nietrafioną i mnie nie przekonuje. A Wy jak uważacie?

Na płycie o nazwie "Crecimios Juntos" znajduje się 11 utworów w tym, dwie w języku włoskim. Piosenek nie jest za wiele, jednak myślę, że to nie zniechęca do jej zakupu. Uważam, że warto posiadać album z serialu, który skradł serce wielu młodym dziewczynom i chłopcom. Niżej przedstawiam Wam tracklistę. 

1- Crecimos Juntos 
2- Más que Dos 
3- Abrazame y Verás 
4- Es mi Pasión 
5- Llamame 
6- Solo Pienso en Ti 
7- Más que una Amistad 
8- Mi Princesa 
9- Mil Vidas Atrás 
10- Amor en el Aire (wersja włoska) 
11- Te Creo (wersja włoska)

PŁYTA W AMERYCE ŁACIŃSKIEJ POJAWI SIĘ 20 MARCA 2015r.

6 komentarzy:

  1. Ładnie opisałam płytę na moim blogu? http://tinitinitinitinita.pinger.pl/m/23171017

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedziałam się na ten temat pod Twoim wpisem. :)

      Usuń
  2. Mas que una amistad, płyne przy tym *_*
    Większość piosenek jest ekipowa lub to All4you.. Nie wiem co na głownym zdjęciu robi Tini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Trochę się zawiodłam wyglądem. Ehhh ;(
      Ja jeszcze uwielbiam Crecimos Juntos, Mil Vidas Atrás i Mi princesa. :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, wygląd jest naprawdę kiepski. Nie przepadam za różowym i na dodatek jeszcze sama Martina, choć występuje tylko w 4/5 na 11 piosenek... Bez komentarza...
      Ale na płytę być może się skuszę, choć średnio lubię Llamame, Solo pienso en ti i Mi princesa :/ Ale reszta tytułów naprawdę jest fajna :)

      Usuń
    3. Chyba 3/4 polskich V-lovers nie jest zadowolona z okładki. :D
      Nie patrząc już na ten wygląd, chyba skuszę się na płytę. :)
      Mi bardzo podoba się Crecimos Juntos. Chociaż i tak nic nie pobije Ser mejor. <3

      Usuń