niedziela, 27 kwietnia 2014

Wygraj wejściówkę na Violetta-Koncert w Warszawie - wyniki konkursu!

Na naszym blogu to już trzeci taki konkurs. Tym razem mogliście  się wykazać swoją pomysłowością, układając wiersz o Violetta-Koncert. Napłynęło do nas dużo prac, ponieważ ponad 20.  To chyba był najtrudniejszy wybór, jaki podjęłyśmy. Wahałam się, sprawdzałam czy wszystko jest dobrze : budowa, ortografia itd.  Napisaliście naprawdę świetne prace. Szczerze mówiąc, uważam że każdy powinien dostać coś za swój wymyślony wiersz. Niestety nagrody są tylko 2. Pewnie chcecie poznać nasz werdykt. Sądzę tak, ponieważ na blogowym asku, aż roiło się od pytań typu "kiedy wyniki konkursu?" "czy podobała Ci się praca (..)?" itd. Na wiele z nich nie odpowiadałam, ponieważ zrobił by się niezły spam. 
Przechodząc to tematu..  najlepsze prace należą do ... 

OLI (SOMOS TINISTAS)



Gratulacje napisałaś genialne rymowanki! Zdecydowanie zasłużyłaś na nagrodę! :) 
Miłej zabawy na pokazie VIP Violetta-Koncert w Warszawie! 


Mateusza

Gratulacje Mateusz! Twoja praca byłą równie wspaniała jak Oli. 
Życzymy miłej zabawy na pokazie VIP Violetta-Koncert w Warszawie! :)


Wszystkim jeszcze raz serdecznie dziękujemy i gratulujemy! Tak jak wspomniałam wyżej każdy powinien dostać coś za swój wymyślony wiersz, lecz niestety nagrody są tylko 2. 
Pamiętajcie, że zwycięzcy muszą sami dojechać do Warszawy, na  własny koszt. 
Mateusz i Ola proszę od podanie swoich danych osobowych na maila blogowego (jest w zakładce kontakt). :)

9 komentarzy:

  1. Ojejku dziękuję z całego serca <3 Na prawdę,chyba zaraz się porycze *-* Gratulacje dla Mateusza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gratuluję i dziękuję :D

      Usuń
    2. My też jeszcze raz pogratulujemy. :)
      Zasłużyliście :*

      Usuń
  2. Gratulację :D
    Też życzę miłej zabawy xD
    ~~Zuzaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie muszę wygrywać już mam zamówione i idę

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, gratulację

    OdpowiedzUsuń