czwartek, 24 kwietnia 2014

Konkurs - wyniki!

Dziś przekonałam się, że człowiek, który organizuje konkurs ma sporo przy tym pracy. Co prawda zgłoszeń dostałam tylko 7. Każde było wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju, postaraliście się. Niestety nagroda jest tylko jedna i poleci do najlepszej osoby. Czasu nie było dużo, aczkolwiek starczyło by napisać kilkanaście czy kilkadziesiąt zdań na temat koncertu. Cieszę się, że cokolwiek doszło na moją skrzynkę, bo obawiałam się, że nie dostanę żadnej pracy. Chciałam się przy jakiejkolwiek wzruszyć i to zrobiłam. Czytając prace pewnych osób naprawdę miałam w oczach łzy, łzy szczęścia. Bardzo często takie rozprawki wywołują u nas emocje, zwykle pozytywne, ale to też zależy od ich tematu. Praca, która wygra wzbudziła we mnie najwięcej emocji, radość i wzruszenie przede wszystkim.
Koniec tego gadania, czas na WYNIKI!

Bardzo długo korespondowałam z Kasią, aby wybrać tę jedną jedyną osobę, której należy się nagroda. Każde zgłoszenie czytałam tysiące razy, by wybrać to jedno najlepsze. Przez chwilę miałam zamęt w głowie, nie wiedziałam co robię. Kiedy tylko doszłam do siebie, wiedziałam która praca jest najlepsza i zasługuje na nagrodę. Jest to zgłoszenie Kasi (http://simplykatherina.pinger.pl/).


Czyż ta praca nie jest cudowna? Napisana prosto z serca, widać, że trochę nad nią posiedziała.
Nie chcę żadnych kłotni, ZASŁUŻYŁA to wygrała. Może i jest to drugi konkurs z rzędu w którym zajmuje czołowe miejsce, ale widać, że mocno się stara i zawsze napisze coś wspaniałego. Jej praca była inna niż wszystkie i dlatego przykuła moją największą uwagę.

Przyszła kolej na osoby wyróżnione ! Ich prace również są niesamowite i wspaniałe. Oto nasi szczęśliwcy! (kolejność nie ma znaczenia) :) 
- Sylwia 
- Olivia
-Ola


KOCHANI! To nie koniec konkursów na naszym blogu! Niedługo zapoznacie się z nowym, również wyjątkowym konkursem! 

4 komentarze:

  1. Gratuluje! Twoja praca jest na prawdę przecudowna *-* Piszesz przepięknie i w pełni zasłużyłaś na wygraną <3 Myślę,że pisaniem powinnaś zająć się na poważnie! Nie możesz zmarnować takiego talentu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Gratki, gratki! Piękna praca <33
    Ale dziewczyny dawać szybko next konek, bo tak łatwo nie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz serdecznie dziękuję :) Wszystkie miłe słowa są budujące i motywują do działania :) Wybaczcie, że Wam zgarnęłam tą nagrodę, bo wiem, że inne osoby też na nią zasłużyły i bardzo jej chciały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca <3
    Przepieknie, cudownie napisane i jeszcze długie :)

    OdpowiedzUsuń