niedziela, 27 kwietnia 2014

Jorge Blanco w Fans Word En Vivo!

Po raz kolejny możemy zobaczyć naszego faworyta w Fans Word En Vivo! Jak dotąd  w programie pojawili się: Martina Stoessel, Lodovica Comello,Mercedes Lambre,Cande Molfase&Nicolas Garnier oraz Diego Dominiquez. Kogo zatem ujrzymy w poniedziałek? - Przystojnego, i utalentowanego Jorge Blanco!



"W poniedziałek, na Wasze kolejne życzenie #Violetta czeka w naszym studio @JorgeBlancoG! Chcesz to przegapić?"


"Zobacz kto jest naszym poniedziałkowym gościem w @FWenVivo: @JorgeBlancoG! O 19. 00 czasu Argentyńskiego"

Tak więc wszystkie wierne fanki Jorge szykują się na poniedziałkową noc z Meksykaninem. Już jutro o 24.00 (naszego czasu) na ekranach monitorów będziemy mogli zobaczyć odtwórcę Leona. :)
Będziecie? 

4 komentarze:

  1. Ja na 100%... nie c; Ta, dla Jorge'a mam wstać o 12 w nocy i iść na komp xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :D
    Ja nie dam rady jest kilka powodów:
    -szkoła
    - i 24. w nocy! :D
    Ale mam nadzieję, że jakieś inne polskie Vlovers się pojawią xD
    ~~Zuzaa

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh że też to nie może być w weekend albo chociaż o normalnej porze, bo 24 w środku tygodnia biorąc pod uwagę że to potrwa z godzinkę to jednak za późno ;) o tej porze to ja się uczę :D trudno, może później się uda złapać jakiś filmik z tego, bo choć jakoś nie jestem ogromną fanką Jorge to jest to jedna z tych osób z obsady, która dość mocno kryje się z własną osobą i fajnie byłoby to obejrzeć i troszkę zobaczyć go od bardziej publicznej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście mam tą samą sytuację co ty. :)
      Zgadzam się z Tobą, Jorge nie udziela często wywiadów, i nie pojawia się na różnego rodzaju spotkaniach, I miło by go było zobaczyć w tym programie :)
      Wszystko w miarę jest w porządku, gdyby nie PONIEDZIAŁEK, i 24.00 W NOCY. :D //K

      Usuń