poniedziałek, 27 lipca 2015

Martina Stoessel i Jorge Blanco w Hollywood!

Kariera Martiny Stoessel znacznie nabrała tempa. Jak się okazuje gwiazda niedawno zaczęła współpracę z disneyowską wytwórnią Hollywood Records. Z racji tego parę dni temu wraz ze swoimi rodzicami pojechała do Los Angeles, by nagrać pierwsze piosenki do jej albumu, który zobaczymy już w 2016r.  Czy znajdziemy na nim jedynie solowe utwory? Niekoniecznie. W swoim ostatnim filmiku Jorge Blanco poinformował fanów, że znajduje się w tym samym miejscu co Tini. Czyżby szykował się niesamowity duet?
To jest już pewne. Jorge Blanco i Martina Stoessel nagrywają piosenkę na płytę argentyńskiej gwiazdy. Fani nie posiadają się z radości. Polskie V-lovers wraz z hashtagiem #JortiniGranDueto już trafiły do trendów! Brawo za refleks. Niestety, jeżeli mam być szczerza, wątpię by odtwórcy Leona i Violetty dodali do ulubionych naszą akcję, a tym bardziej podali ją dalej, gdyż każde z nich nich ma swojego partnera. Wielokrotnie  wspominali, że łączy ich jedynie przyjaźń. 

Zacznijmy jednak od początku. Wszystko zaczęło się od filmiku Jorge na YT, który obejrzeć możecie tutaj. Fani od razu zorientowali się, że Meksykanin pojechał do Martiny, by wraz z nią nagrać utwory. Według kilku osób odpisał  jednej z widzek, że nie jest to prawda. Ja osobiście nie widziałam tej wiadomości, więc nie mogę Wam dać 100% pewności, że taka odpowiedź padła z jego strony. Jednak kilka godzin temu Tini na swoim Twitterze udostępniła dość ciekawe zdjęcie z dopiskiem "Poznałam go w Los Angeles". Spójrzcie sami. 
Chwilę po tym Claudia Brant również podzieliła się z nami fotkami Jorge i Martiny, tym razem nagrywających w studiu.Zdjęcia w szybkim tempie podbiły prawie cały Twitter. Jak już wspomniałam fani są pełni euforii. Ja również jestem bardzo ciekawa tego wspaniałego duetu. Jak myślicie jaką piosenkę wykonają? Spokojną balladę, a może coś szybkiego? Cóż pozostaje nam jedynie czekać na kolejne informacje. 


A teraz przeczytajcie kilka wypowiedzi polskich fanów. Wy też czekacie na ich wspólny utwór?


A wy jak odebraliście tą wiadomość?

7 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać albumu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia_Bloger, podam ci linka do tej odpowiedzi Jorge. Była pod jego filmikiem na YT.:
    https://pbs.twimg.com/media/CKvY818UsAESDOU.jpg
    Jeśli zaś chodzi o duet tej dwójki, to mnie ta opcja średnio zachwyca. Mnie ich głosy razem podobają się tak średnio. Na płycie, owszem, brzmią ok, ale na żywo już tak sobie (Corre z Juntada Tinista jest tutaj idealnym przykładem)... Życzę im jednak, aby wspólna piosenka okazała się sukcesem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za link do odpowiedzi. :) Masz rację, ich głosy razem na płytach "Violetta" brzmią świetnie. Co do "Corre" z JT to muszę się z Tobą zgodzić. Nie urażając wszystkich zwolenników tego wykonania, ja osobiście uważam, że zepsuli tą piosenkę... i to bardzo. Ja również życzę im jak największego sukcesu, chociaż przyznam, że dużo bardziej wolałabym usłyszeć z nią np. Diego. ;)

      Usuń