piątek, 24 lipca 2015

[Konkurs] Wygraj spotkanie z obsadą Violetty!

Kto z Was marzy, aby spotkać aktorów z Violetty na żywo? Porozmawiać z nimi, przytulić, dostać autograf czy zrobić pamiątkowe zdjęcie.Jak wiecie mi się to już udało (do dziś wspominam ten dzień jako jeden z najlepszych w moim życiu) i Wam też może! Wszystko dzięki konkursowi, który organizuje Empik wraz z Uniwersal Music Polska. 

ZADANIE KONKURSOWE 
Waszym zadaniem jest wykonać portret głównej bohaterki serialu, czyli Violetty. Dodatkowo musicie kupić dowolną płytę Violetty w sieci sklepów EMPIK i przesłać wraz z rysunkiem dowód jej zakupu. 
NAGRODA
W konkursie przewidziana jest nagroda w osobistego spotkania z obsadą Violetty,   podczas Disney Day , które odbędzie się w Warszawie w dniu 20 sierpnia 2015r.
REGULAMIN 
1. Konkurs trwa od od 15 lipca do 15 sierpnia 2015 r. 
2.Osoby niepełnoletnie które nie ukończyły 16 roku życia, by wziąć udział w konkursie muszą posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego. (znajduje się w regulaminie, który podam niżej)
3.Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu 15 sierpnia 2015 roku na stronie click oraz Facebook Organizatora.
4.Zwycięzca Konkursu we własnym zakresie pokrywa koszty związane z dojazdem do Warszawy oraz ewentualne koszty noclegu i wyżywienia.


ADRES NA KTÓRY NALEŻY WYSYŁAĆ PRACE KONKURSOWE 
UNIVERSAL MUSIC POLSKA
ul. Włodarzewska 69
02-384 Warszawa


PEŁNY REGULAMIN CLICK

Weźmiecie udział w konkursie? 
Przypominam o naszym, gdzie do wygrania są autografy aktorów KLIK

46 komentarzy:

  1. gdzie to trzeba przesłać czy pocztą czy meilem do nich prosze o szybkie powiadomienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzieki wielkie ja już tak właśnie zrobiłam bo brat mi pomógł i tak nawet mówił to dobrze dzięki że odpowiedziałaś

      Usuń
    2. jeszcze musze tylko wysłać ta pocztą i mam juz wszystko

      Usuń
    3. To super, życzę wygranej ♥ :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. niechcący wysłałam dwa razy dzieki wielkie byłabym wtedy bardzo bardzo szczęśliwa spotkac ich koło siebie

      Usuń
    7. niechcący wysłałam dwa razy dzieki wielkie byłabym wtedy bardzo bardzo szczęśliwa spotkac ich koło siebie

      Usuń
  2. ja mam problem jadę 30 lipca do Włoch no i wracam 27 sierpnia co mam robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie jest 20 sierpnia, wiec chyba nie będziesz wtedy w Polsce. :(

      Usuń
  3. kurczę, muszę to wygrać, bo bardzo lubię Violettę

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę znaleźć załączników pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłaś coś? :)

      Usuń
    2. Załącznik jest tutaj: http://universalmusic.pl/news.id_1095#_=_
      Zjedźcie na sam dół. :)

      Usuń
  6. no właśnie! Gdzie one są!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, mieszkam w Warszawie i jestem w niej w tym czasie. Ponadto chodzę do szkoły plastycznej od 5 roku życia, a mam 14 lat. I co robić???

    OdpowiedzUsuń
  8. ejj jaki to format i jaka technika ??? POMOCY !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. a w ile to dotrze z ostródy do warszawy priorytetem poleconym?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wyslalam poleconym i wszystko mi wyszlo teraz tylko te wyniki i po wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy będą wyniki?!!! dzisiaj 15 sierpnia - ogłoszenie wyników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o szybką odpowiedź!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!II!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Mam ten sam problem także też nie wiem co robić bo nikt nic nie pisze a miało być dzisiaj

      Usuń
    3. Mam ten sam problem także też nie wiem co robić bo nikt nic nie pisze a miało być dzisiaj

      Usuń
  12. No właśnie czemu nie ma wyników pomuszcie

    OdpowiedzUsuń
  13. Może będą w poniedziałek, skoro dzisiaj święto. Miejmy nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  14. może tam zadzwonić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miejmy ta nadzieje ale to nie fer bo powinni o tym powiedzieć ale masz rację marzę o tym żeby ich spotkać i myślę że ty też już nie modę się doczekać cudownie by było wygrać

      Usuń
    2. Ale jak zadzwonić chcesz ją bym zadzwoniła ale jak nie podali numeru

      Usuń
    3. Ale jak zadzwonić chcesz ją bym zadzwoniła ale jak nie podali numeru

      Usuń
    4. podali, trzeba wpisać universal music polska telefon, i masz

      Usuń
  15. Są już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma, przykro i to jest nie fair, przypuszczam, że będą w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy stosować się do regulaminu, a oni nie muszą. Trochę nie fair :/

      Usuń
    2. no właśnie .powinni wyświetlić już wczoraj :-(

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kim ty jestes!? Jak śmiesz obrażac moją kolezanka z klasy!

      Usuń
    2. Radze ci to usunąć bo będziesz miał/miała same problemy!

      Usuń
    3. Usuń to!!! można ciebie bez problemu znaleźć dzięki IP komputera

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy nie bądź taki/a pewny/a bo po ip koputera można cię znaleźć bez problemu...Nie można udostęoniać czyiś danych osobych a ty to zrobiłes/aś podejrzewam kim ty jesteś na 99% jesteś tą osobą, ale nie powiem o kogo mi chodzi.......Powinnas wiedziec kim ja jestem bo derset i natalia wiedzą ale niehc nie mówią ;) POZDRO!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko jedna osoba w klasie jest taka wredna !!!

    OdpowiedzUsuń