niedziela, 26 lipca 2015

[KONKURS] Wygraj oryginalne autografy aktorów z Violetty!

Violetta Live Polonia zbliża się wielkimi krokami! Aktorzy znów powrócą do naszego kraju, by zagrać ostatnie koncerty w Krakowie oraz Warszawie. Poprzednim razem to wielkie show odbyło się w Łodzi. Jak zapewne wiecie, gwiazdy później udały się do stolicy, by wziąć udział w konferencji prasowej. Tam podpisali kilka violettowych książek i gadżetów, które teraz Wy możecie zdobyć! Więcej o konkursie w dalszej części wpisu. 
[PRZYPOMNIENIE]

ZADANIE KONKURSOWE 
Stwórz swoją własną stylizację na koncert #ViolettaLive i wyślij nam jej zdjęcie. 
Pokaż w czym byłeś lub w czym pójdziesz na występy swoich ulubionych artystów. Pamiętaj, aby Twój strój jak najbardziej był  nawiązujący do sierpniowych koncertów. Możesz dodać violettowe opaski, torby, bransoletki lub smycz (które sprzedawane był na stoiskach w dniu #ViolettaLive w Łodzi) Jeżeli ich nie posiadasz zrób coś własnego, a na pewno zwiększysz swoją szansę na wygraną! 


PRZYKŁAD Z GADŻETAMI
Jak zaznaczyłam wyżej to tylko przykład z dodatkami. Poeksperymentujcie też  coś ze swoją stylizacją. Załóżcie kapelusze, sukienki, kolorowe bluzki, spodnie... co tylko Wam się wymarzy! :)
NAGRODY 
Zwycięzców będzie, aż 3! Otrzymają oni sekretnik Violetta z trzeciego sezonu wraz z autografami Alby, Jorge, Tini, Diego, Mechi i Facu!


REGULAMIN 
1. Konkurs organizowany jest przez blog DisneyPolska3127, przy współpracy z Disney Polska.
2. Fundatorem nagród jest The Walt Disney Company Polska. 
3. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla osób z naszego kraju - Polski.  
4. Konkurs trwa od 22.07.15r. do 29.07.15r. 
5. Swoje zdjęcia należy wysłać na adres redakcjavdch@interia.pl w załączniku, podając również imię. 
6. Wyniki konkursu prawdopodobnie pojawią się w następny dzień po jego zakończeniu. 
7. Udział w konkursie może wziąć każdy polski fan, bez względu na to czy był na koncercie, będzie czy nie.   *Jeżeli macie pytania zadawajcie je na naszym asku! CLICK


ŻYCZMY WSZYSTKIM POWODZENIA! WEŹMIECIE UDZIAŁ W KONKURSIE? 

26 komentarzy:

  1. Można w ręku trzymać np.transparent czy cóś?

    OdpowiedzUsuń
  2. To super,bo ja jadę do krakowa i przy okazj pokażę mój transparent.
    Ps. Nagrody świetne. Cieszę się,że odkryłam tego bloga. Chociaż i smucę się,że tak późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ♥
      Też jadę na VL do Krakowa ;)

      Usuń
  3. A podać tylko imię, czy nazwisko również? I jeszcze jedno pytanie, czy to ma być 1 zdjęcie (stylizacja), czy na przykład 2-3 stylizacje też mogą być? Bo byłam na koncercie w Łodzi i kupiłam tam parę rzeczy no i potem jeszcze na allegro taniej były to też parę dokupiłam i trochę ich jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy imię. Możesz wysłać kilka stylizacji :)

      Usuń
    2. Ok, dziękuję za odpowiedź. :)

      Usuń
    3. Mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie bardzo chcę wziąć udział w konkursie, jednak niestety nie mam pojęcia dlaczego wiadomość nie chce się wysłać. Zawsze się wysyłały, a teraz jak na złość. Najgorsze jest to, że próbowałam wiele razy, również z konta mojej mamy i nic. Założyłam nawet nowe konto, jednak z niego też nie da się wysłać wiadomości. To bardzo dziwne. Chciałabym wiedzieć, czy mogłabym w jakiś inny sposób przesłać Wam moje zdjęcia stylizacji, które wymyśliłam no i oczywiście moje imię.?

      Usuń
    4. A może przez Twittera na DM? ;)

      Usuń
    5. Dobrze, bardzo dziękuję. A będę mogła przesłać to w kilku wiadomościach, bo mam tych zdjęć chyba z 4, więc to wszystko w 1 wiadomości nie pójdzie.

      Usuń
    6. Aha, zapomniałam, wiadomości prywatne można pisać tylko z osobami, które siebie wzajemnie obserwują. To znaczy, ja Ciebie obserwuję, ale Ty mnie nie. Jakby co to moje konto na Twitterze to "Tinista PL ♥". Ech, tyle zamieszania przez to, że żadna wiadomość nie chce mi się wysłać z e-maila.

      Usuń
  4. Czy koszulki mają być z motywem Violetty czy można wziąć swoją? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można swoją. Chodzi o to, aby stworzyć stylizację, która będzie nawiązywała do koncertów Violetta Live. ;)

      Usuń
  5. Czy zdjęcia osób, które zajmą najwyższe miejsca będą potem upublicznione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli osoba, która wygra nie wyrazi na to zgody, to nie. :)

      Usuń
  6. Mam pytanie czy trzeba wysyłać tylko zdjęcie stylizacji czy głowy też ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie chcesz pokazać twarzy, to może być zdjęcie samej stylizacji. :)

      Usuń
  7. Super konkurs, na pewno wezmę udział! Nagroda jest bardzo kusząca :)

    ***
    Zapraszam na nową odsłonę bloga: http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super konkurs, na pewno wezmę udział! Nagroda jest bardzo kusząca :)

    ***
    Zapraszam na nową odsłonę bloga: http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jeżeli pozostałe redaktorki wezmą udział to tylko ja, a jeżeli nie to razem :)

      Usuń
  10. A do której jutro? Może jeszcze zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kosztowały na koncercie te rzeczy, które masz na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń