piątek, 11 września 2015

[Sesja] Nowa sesja zdjęciowa Clary i Diego! [Aktualizacja 2]

Na jedno, niewinne zdjęcie Clari natknęłam się niechcący, swobodnie przeglądając Facebook'a... Od razu wiedziałam, że Clara Alonso musiała uczestniczyć w jakieś sesji, bo wchodząc na profil fotografa natknęłam się na gotowy już album ze zdjęciami, który po prostu cały czas oczekuje na aktualizację, a co jakiś czas pojawiają się tam nowe fotki. Tak samo było z Diego Dominguezem, ale niestety muszę rozczarować fanów Dielari. Nie jest to ich wspólna sesja, ale zawsze coś nie? Postanowiłam, że poczekam jeszcze jakiś czas i przedstawię Wam całą pracę Francesci. Także zapraszam do rozwinięcia!

 

     Co nie co o autorze zdjęć, czyli Francesce Marino

"Urodziłam się w Rzymie, ukończyłam Doświadczalne Centrum Filmowe w Regii.
Obrazy są częścią mojego życia na zawsze, statyczne lub ruchome. Portret jest wyrazem fotografii najbardziej mnie fascynującej. Moja pasja do filmu i fotografii idzie w parze, one oderwane od siebie, lecz połączone w tym samym czasie. Reżyseria jest nieco fotografem, a fotografia nieco reżyserem. Kocham aktorów, a przede wszystkim mam do czynienia z sesjami zdjęciowych do kina"


Sesja serialowej Ángie oraz Diego odbyła się w Rzymie, na razie tylko tyle wiadomo.

Podoba Wam się ta sesja? :)
W razie nowych zdjęć, będę aktualizować post! 

1 komentarz:

  1. Super sesje!Od Clary mi się najbardziej podoba mi się zdjęcie od prawej!Zapraszam również do mnie: http://tinistoesselpol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń